شمانیوز
شما نیوز

ولایت مداری و ولایت پذیری راباید توسعه دهیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ولایت مداری و ولایت پذیری را باید توسعه دهیم.

ولایت مداری و ولایت پذیری راباید توسعه دهیم

به گزارش شما نیوز ، سردار غلامحسین غیب پرور ولایتمداری و ولایت پذیری را مهمترین عمل برای تداوم راه شهدا خواند و گفت: موفقیت ها و آوازه های انقلاب اسلامی در سایه راهبری و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به دست آمده است، بنابراین شکرانه خون شهدا ولایت مداری است که عاقبت بخیری را نیز به دنبال دارد و بر همین اصل ولایت مداری و ولایت پذیری را باید توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: حیات اسلام حرکت می خواهد وبدون حرکت رو به جلو به مقصدخود نمی رسد و لازمه این حرکت، وجود جلو دارانی که اهل فن و متصل به خدا باشند بوده که روحانیت این وظیفه را بر عهده دارند.

غیب پرور ادامه داد: تک تک شهیدان روحانی چراغی هستند، برای تعیین مسیر حرکت و دشمن این را بهتر از ما درک کرده وفهمیده است و هیچ روحانی انقلابی ودر خطی راسراغ نداریم که به این دلیل مورد هجمه دشمن قرار نگرفته باشد.

وی افزود: در طول سالهای گذشته وحرکت های انقلابی از صدر اسلام تاکنون سراغ نداریم روحانیت جلودار انقلاب ها نبوده باشند که نمونه آن را می توان در پیروزی انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی که عرصه ظهور و بروز بود مشاهده کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اعزام مدافعان حرم که روحانیت در صدر آن بودند افزود: معدل کاری آنان نزدیک به ۴هزار روحانی شهید در نهضت اسلامی است که از این بین حدود یک سوم شهدا از علمای اهل سنت بودند.

وی با اشاره به آغاز ولایت حضرت حجت(عج) تصریح کرد: رشد و تعالی و حرکت رو به جلوی اسلام در دوران غیبت درایت و روشنگری علما و روحانیان را می خواهد.

در پایان اجلاسیه روحانیت از تمبر این اجلاسیه رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی