شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مدیران جدید دو خبرگزاری

سخنگوی وزارت خارجه در دو پیام جداگانه انتصاب پیام تیرانداز به سمت مدیرعاملی خبرگزاری فارس و همچنین مریم جمشیدی را به سمت مدیرعاملی خبرگزاری پانا تبریک گفت.

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مدیران جدید دو خبرگزاری

به گزارش شما نیوز ، در متن پیام سخنگوی وزارت خارجه خطاب به مریم جمشیدی مدیرعامل خبرگزاری پانا، آمده ست:

سرکار خانم مریم جمشیدی

با سلام و احترام،

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیرعاملی خبرگزاری پانا را تبریک عرض کرده و برای شما در مسوولیت جدید از خداوند منان موفقیت و سربلندی مسئلت دارم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه مهم و حساس اطلاع رسانی و رسانه کشور توفیقی است که به شما که از افراد باسابقه و کوشای این حوزه هستید، عنایت شده است. امید است در دوران مسوولیت سرکار عالی در آن خبرگزاری، با توسعه همکاری وزارت امور خارجه و خبرگزاری پانا گام موثری در جهت پیشبرد منافع ملی برداریم.

همچنین، در متن پیام بهرام قاسمی خطاب به مدیرعامل جدید فارس نوشته شده:

برادر ارجمند جناب آقای پیام تیرانداز

با سلام و احترام،

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیرعاملی خبرگزاری فارس را تبریک عرض کرده و برای شما در مسوولیت جدید از خداوند منان موفقیت و سربلندی مسئلت دارم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه مهم و حساس اطلاع رسانی و رسانه کشور توفیقی است که به شما، که از افراد باسابقه و کوشای این حوزه هستید، عنایت شده است. امید است در دوران مسوولیت جنابعالی در آن خبرگزاری، با توسعه همکاری وزارت امور خارجه و خبرگزاری فارس گام موثری در جهت پیشبرد منافع ملی برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied