شمانیوز
شما نیوز

دستگیری عوامل آتش‌سوزی در یکی از مساجد مشهد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری عوامل آتش‌سوزی در یکی از مساجد مشهد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

دستگیری عوامل آتش‌سوزی در یکی از مساجد مشهد

به گزارش شمانیوز ،قاضی حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر مشهد نموده و با آتش‌زدن در یکی از مساجد موجب خدشه‌دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مؤمن و خداجوی مشهدالرضا (ع) شده بودند با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان مرکز استان نسبت به این موضوع اقداماتی انجام پذیرفت.

حیدری تصریح کرد: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مؤمن مشهد را به دنبال داشت، سبب شد تا اداره کل اطلاعات استان پیگیری این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق بتوانند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی می‌شود.

معاون دادستان مشهد با تأکید بر این‌که «فریب خوردگان این گونه اقدامات مذبوحانه باید بدانند نهادهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان این نظام را رصد خواهند کرد»، خاطرنشان کرد: نهادهای امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied