شمانیوز
شما نیوز

ستاره‌دار شدن دانشجویان قابل قبول نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «موضوع ستاره‌دار شدن دانشجویان قابل قبول نیست»، گفت: من چند روز پیش با دانشجویی صحبت می‌کردم که می‌گفت من حتی سیاسی نبوده‌ام و مرا ستاره‌دار کرده‌اند، توجه کنید که برای ستاره کردن دانشجویان در دوره‌ای، حتی دانشجویی که سیاسی هم نبوده است، را نیز ستاره‌دار کرده‌اند.

ستاره‌دار شدن دانشجویان قابل قبول نیست

به گزارش شما نیوز ، پروانه سلحشوری در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه و انجمن فرهنگ و سیاست پلی تکنیک برگزار شد، افزود: هم وظیفه شماست که مطالبه کنید که دانشجویانی چون شما چرا نباید تحصیل کنند و هم ما باید به عنوان نمایندگان مجلس وظیفه خود را که پیگیری مطالبات شماست دنبال کنیم.

وی معتقد است: ما داریم از دانشگاه کیفی به سوی دانشگاه کمی حرکت می‌کنیم، دانشگاهی که افزایشش به گونه‌ای بوده است که مدرک جای علم را می‌گیرد و دانشگاه به جای این‌که راه کیفیت را پیش بگیرد راه کمیت را پی می‌گیرد.

وی با اشاره به شعارهای دانشجویان درباره لزوم رفع حصر، اظهار کرد: جای سید مظلوم ما در حصر نیست، جای بانوی هنرمند ما در حصر نیست، جای شیخ شجاع ما در حصر نیست و نکته این است که پیام روشن شما دانشجویان در این زمینه به این دلیل است که نه میرحسین موسوی، نه مهدی کروبی نه زهرا رهنورد ضد نظام نیستند وگرنه کدام مخالف نظام است که در حصر پیام می دهد که در انتخابات شرکت کنید. اینها اگر تخلفی کرده‌اند، خودشان گفته‌اند که دادگاه علنی برگزار و ما را محاکمه کنید. ما بیش از این نباید برای این موضوع هزینه بپردازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که « رسالت دانشجو این است که نقادی هم دولت فعلی و هم دولت قبلی را بکند» مدعی شد: ، البته باید درباره دانشجویان ستاره‌دار این نکته را هم اضافه کنم که ۱۲ دانشجوی ارشد، ۱۵ دانشجوی دکترا همچنان ستاره‌دار هستند که این موضوع هم در حال پیگیری است تا آنان را از این وضعیت خارج کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied