شمانیوز
شما نیوز

هیلی: پنتاگون به زودی اقدامات لازم برای مقابله با ایران را اعلام می‌کند

سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه ی اظهارات ضد ایرانی خود اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور در آینده ی نزدیک از اقدامات جدید برای مقابله با قدامات خصمانه ایران خبر می دهد.

هیلی: پنتاگون به زودی اقدامات لازم برای مقابله با ایران را اعلام می‌کند

به گزارش شما نیوز ، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز پنج شنبه گفت: تمرکز ما فقط بر روی برنامه هسته‌ای ایران نیست بلکه برنامه های موشکی ایران نیز در دستور کار ما قرار دارد.ما هیچ بهبودی در رفتار ایران مشاهده نمی‌کنیم بلکه حمایت این کشور از تروریستها همچنان ادامه دارد. هیچ گروه تروریستی در خاورمیانه نیست که ایران با آن همکاری نکند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: رفتار ایران در خاورمیانه روز به روز بدتر می‌شود و بر درگیری‌های منطقه دامن می‌زند. نیکی هیلی مدعی شد: نشانه‌های ایران بر روی موشک‌هایی که انصارالله پرتاب می‌کند پیدا است. موشکی که انصارالله به سمت سعودی پرتاب کرد ساخت ایران بوده است. بر آن هستیم ماهیت نظام ایران را افشا کرده و بر ضرورت مقابله با تهدیدهایی که ایران ایجاد کرده تاکید کنیم. مقامات کشورمان ادعای بی‌اساس هرگونه همکاری با حوثی‌های یمن را در حمله موشکی به فرودگاه ریاض رد کرده‌اند. وی گفت: وزیر دفاع آمریکا در آینده‌ای نزدیک از اقدامات جدید علیه ایران به علت رفتارهای خصمانه این کشور خبر خواهد داد. وی گفت: قصد داریم برای مقابله با رفتار ایران یک ائتلاف بین‌المللی ایجاد کنیم. تحرک علیه ایران از شورای امنیت شروع می‌شود و این تحرک توسعه می‌یابد به گونه‌ای که تمامی جامعه جهانی را در بر بگیرد. بحرانی که با ایران وجود دارد تنها به توافق هسته‌ای مربوط نمی‌شود بلکه به تهدیدهای که ایران ایجاد کرده نیز مرتبط است. وی افزود: شرکای ما قانع شده‌اند که ترامپ حق داشته توافق هسته‌ای را تایید نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied