شمانیوز
شما نیوز

میرزایی: قانون‌گریزی برای نظام هزینه دارد

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: عده‌ای به قانون پایبند نیستند و با برداشت‌های اشتباه از سخنان مقام معظم رهبری اقداماتی انجام می‌دهند که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

میرزایی: قانون‌گریزی برای نظام هزینه دارد

به گزارش شما نیوز ،جلال میرزایی با اشاره به سر دادن شعار علیه برخی مسئولان در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: نظام امروز بیش از هر چیزی به قانون‌گرایی نیاز دارد، ولی برخی رفتارها نشان از قانون‌گریزی است.

وی با اشاره به سردادن شعار علیه علی اکبر صالحی در راهپیمایی روز قدس گفت: این نوع اقدامات و رفتارها از نظر من مشکوک است. آقای صالحی با سابقه خوب و تخصص خود درصدد است تا در سیاست‌های کشور در صنعت هسته‌ای گام‌هایی بردارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: جامعه این رفتارها را تایید نمی‌کند و تنها چهره نظام است که خدشه‌دار می‌شود. مسئولین متخصص و با سابقه نیز از مواضع کارشناسی خود عبور نخواهند کرد و این رفتارها صرفا برای نظام هزینه دارد.

وی معتقد است: عده‌ای که خود را خودی‌تر می‌دانند با احساس امنیت بیشتر این رفتارها را در پیش می‌گیرند و اگر توسط برخی از مراکز حمایت نشوند این رفتارها شکل نمی‌گیرد. با موضع‌گیری‌های رسمی نمی‌توان کارهای کارشناسی را کنار گذاشت؛ لذا عده‌ای با سیاست تهدید به دنبال این هستند تا مسئولین را از مواضع کارشناسی عقب‌ برانند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied