شمانیوز
شما نیوز

آشوری: دست جریان رانت‌خوار و فرصت‌طلب از جیب مردم قطع شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آنچه در شرایط حاضر اقتصادی کشور ضروری به نظر می‌رسد تغییر تیم اقتصادی و بازنگری در سیاست‌ها و ساختارها به منظور گشایش در زندگی مردم است. .

آشوری: دست جریان رانت‌خوار و فرصت‌طلب از جیب مردم قطع شود

به گزارش شما نیوز ،‌به گزارش ایسنا، محمد آشوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه مجلس برای کنترل وضعیت اقتصادی کنونی و مهار گرانی‌های افسارگسیخته در جامعه، تغییر تیم اقتصادی دولت و مقابله با رانت در حوزه اقتصاد با تقویت نظارت‌هاست .

وی افزود: وقتی ارز با قیمت دولتی در اختیار برخی شرکت‌ها برای واردات کالاهای مورد نیاز مردم قرار می‌گیرد اما برخی با رانت، کالاهای وارد شده را با قیمت سرسام‌آور به مردم می‌فروشند، خیانت به کشور و اقتصاد ملی و مردم کرده‌اند و باید با آنها برخورد شود .

وی خلق تحرک و پویایی در تیم اقتصادی دولت را خواستار شد و خاطرنشان کرد: انتظار این است که رئیس‌جمهور تغییراتی مثبت در تیم اقتصادی خود ایجاد کرده و سیاست‌های منطقی‌تری در این حوزه حاکم کند .

آشوری عنوان کرد: دولت به چهره‌ها و نیروهایی نیاز دارد که به برنامه‌ها و وعده‌های رییس‌جمهور به مردم پایبند بوده و در عین حال بتوانند در مواجه با جنگ اقتصادی، کارآمد و جهادی عمل کنند و این تغییرات باید سریع‌تر صورت گیرد .

وی یکی از نگرانی‌های مجلس در شرایط کنونی را سوءاستفاده دو جریان رانت‌خوار و جریان ضدانقلاب از شرایط بوجود آمده دانست و عنوان کرد: اگر دست جریان رانت‌خوار و فرصت‌طلب از جیب مردم قطع شود، بدون شک تهدیدات خارجی و جریان‌های معاند قادر به ایجاد اختلال در امور کشور نخواهند بود .

نماینده مردم هرمزگان در مجلس همچنین با اشاره به نامه جمعی از نمایندگان به رییس‌جمهور در جهت ساماندهی مسائل اقتصادی تصریح کرد: در این نامه خواستار ایجاد هماهنگی در بخش‌های مختلف اقتصادی با راهکارهای درون‌زا و مبتنی بر توانمندی‌های داخلی شده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی