شمانیوز
شما نیوز

بررسی آخرین وضعیت ماشین‌سازی تبریز

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از برگزاری نشست مشترک نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت بررسی آخرین وضعیت گروه ماشین سازی تبریز خبر داد.

بررسی آخرین وضعیت ماشین‌سازی تبریز

‌به گزارش شما نیوز ، ‌زهرا ساعی در تشریح این خبر گفت: طی جلسه‌ای با حضور تمامی نمایندگان تبریز در دفتر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی آخرین وضعیت گروه ماشین سازی تبریز بررسی شد.

وی افزود: با توجه به خبرهای واصله از گروه کارخانجات ماشین سازی تبریز و با توجه به نظرات نخبگان صنعتی، این نشست جهت اظهار نگرانی‌های نمایندگان مجلس و جامعه صنعتی کشور از وضعیت گروه مادر صنعتی ماشین سازی تبریز برگزار شد.

وی با بیان این که ما تا امروز هیچ برنامه‌ای برای توسعه گروه ماشین سازی دریافت نکرده‌ایم، گفت: باید به نگرانی‌های مردم و جامعه صنعتی در خصوص وضعیت و روند آینده کارخانه ماشین سازی تبریز توجه شود.

ساعی با بیان این که باید مدیریتی صحیح، علمی و درست در گروه ماشین سازی تبریز حاکم شود، تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس از برنامه ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه ماشین سازی اطلاعی نداریم.

وی تاکید کرد: باید در خصوص اهلیت سرمایه گذار به یقین برسیم و برنامه مدون توسعه ماشین سازی به صورت مکتوب ارائه شود.

وی گفت: وزیر اقتصاد در این جلسه متعهد شد تا هفته آینده، جلسه‌ای ترتیب بدهد تا در این جلسه برنامه توسعه مکتوب کارخانه ماشین سازی تبریز به نمایندگان مجلس ارائه و مشخص شود خریدار سهام گروه ماشین سازی تبریز چه برنامه‌هایی برای مدیریت صحیح و توسعه این کارخانه دارد.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیچ کوشش و کمکی جهت حل مشکلات گروه ماشین سازی تبریز و توسعه کمی و کیفی آن فروگذار نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied