شمانیوز
شما نیوز

میرزایی: رئیس‌جمهور به‌گونه‌ای عمل نکند که حمایت حامیان خود را از دست بدهد

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تغییرات در کابینه می‌تواند به حفظ اعتماد جامعه نسبت به رئیس جمهور کمک کند و رئیس جمهور باید با نگاه کارآمد کردن دولت تغییراتی در دولت ایجاد کند.

میرزایی: رئیس‌جمهور به‌گونه‌ای عمل نکند که حمایت حامیان خود را از دست بدهد

به گزارش شما نیوز ،جلال میرزایی با اشاره به لزوم ترمیم کابینه در شرایط فعلی تاکید کرد: انتظارات زیادی برای ترمیم کابینه و ایجاد تغییرات در آن وجود دارد. این تغییرات می تواند به حفظ اعتماد جامعه نسبت به رئیس جمهور کمک کند اما بایستی به گونه ای عمل شود که این هدف محقق شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه بیان کرد:‌ هر دو طیف سیاسی انتظاراتی از دولت دارند. یک طیف حامی رئیس جمهور بوده و انتظارات طبیعی مطرح می‌کند و طیف مقابل با توجه به شرایط فکر می کند زمینه ای وجود دارد تا برای حمایت از رئیس جمهور، امتیازاتی بگیرد. از نظر من رئیس جمهور باید با نگاه کارآمدتر کردن دولت در کابینه تغییراتی ایجاد کند و از افرادی که هر دو طیف برای آنها احترام قائل هستند و افراد کارآمدی محسوب می‌شود استفاده کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: رئیس جمهور نباید به گونه ای عمل کند که حمایت حامیان خود را نیز از دست بدهد. امروز انتظار عمومی جامعه تغییر کابینه اقتصادی است. در سازمان مدیریت و برخی از وزارت‌خانه ها که به نوعی با معیشت و زندگی روزمره مردم سرکار دارند باید تغییراتی ایجاد شود.

میرزایی افزود: اگر دولت به سمت شفاف سازی حرکت کند بسیاری از مشکلات حل می ‌شود. با شفاف سازی رضایت عمومی مردم افزایش می یابد. هرچه رضایت بیشتر باشد سازمان‌ها و دستگاه‌ها در توزیع منابع و اختیاراتی که در دست دارند دقت بیشتری کرده و بیشتر پاسخگو خواهند بود. این پاسخگویی خود منجر به افزایش نظارت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied