شمانیوز
شما نیوز

به بهانه قتل همسر شهردار اسبق تهران

علت تسلیم شدن نجفی واعتراف به قتل میترا استاد چه بود ؟

به همان اندازه که خبر قتل همسر شهردار اسبق تهران غیر منتظره و تکان دهنده بود، به همان اندازه هم قبول اعتراف نجفی به این قتل کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

علت تسلیم شدن نجفی واعتراف به قتل میترا استاد چه بود ؟
به گزارش شمانیوز به نقل از پایشگر : محمد علی نجفی که حدود ۴۰ سال در سپهر سیاسی ایران فعالیت و سیاست ورزی کرده است، چگونه امکان دارد با آن همه سابقه و شخصیت آرام ناگهان قاتل از آب درآید؟ اگر چه در لحظات سخت و نفس گیر زندگی ممکن است هر فردی تعادل روحی و روانی خود را از دست بدهد و مرتکب انجام کار‌هایی شود که در سایر زمان‌ها از انجام آن دوری می‌کند، اما وجود اختلاف در زندگی مشترک که دلیل بر وقوع قتل نمی‌شود.
علت تسلیم شدن نجفی واعتراف به قتل میترا استاد چه بود ؟
به نظر می‌رسد این پرونده هنور نقاط مبهم و پیچیده زیادی دارد که با بررسی‌های بیشتر مسلما روشن خواهد شد، اما معلوم نیست به چه دلیل رسانه ملی در یک اقدام بسیار کم سابقه با پوشش کامل خبری این حادثه در پی نشان دادن چهره مقصر این حادثه یعنی نجفی است، بدون اینکه هنوز زوایای مختلف این پرونده بررسی و موشکافی شده باشد. اعتراف شهردار اسبق تهران به قتل میترا استاد اگر چه تا حد زیادی سرنوشت احتمالی این پرونده را مشخص کرده است، اما هنوز نقاط مبهم زیادی در آن وجود دارد که باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد. در حال حاضر باید به این پرسش‌ها پاسخ داد: -فعلا مشخص نشده که گلوله‌های شلیک شده به مرحومه استاد آیا با اسلحه نجفی مطابقت دارد یا خیر؟ -موضوع پیام‌های صوتی ارسال شده به برخی نهاد‌های امنیتی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شفاف سازی نشده است. -خونسردی بیش از حد نجفی و احترام بیشتری که پلیس به او به عنوان یک قاتل قائل می‌شود، تا حدی تعجب برانگیز است. -تا حالا سابقه نداشته که رسانه ملی در مراحل اولیه وقوع قتل بدون پایان بازجویی و انجام تحقیقات کامل علت و مقصر اصلی حادثه را معرفی کند! هدف این نوشتار دفاع از کار نجفی که انسانی را از حق زندگی محروم کرده، نیست، ولی از طرفی باید این پرونده در زوایای مختلف سیاسی و امنیتی نیز توسط کارشناسان خبره بررسی شود تا همانگونه که اعلام شد، زوایای پنهان این پرونده روشن‌تر شود تا همه بدانند که علت واقعی قتل میترا استاد چه بوده است؟
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied