شمانیوز
شما نیوز

50 سالگی سیدحسن نصرالله را تبریک بگویید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):سیدحسن نصر‌الله هشتم شهریور پنجاه ساله خواهد شد! دوستداران سید حسن نصرالله به مناسبت 50 سالگی رهبر شیعیان لبنان در یک پایگاه اینترنتی برای وی جشن پیام تبریک بر پا کرده‌اند.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): سیدحسن نصر‌الله هشتم شهریور پنجاه ساله خواهد شد! دوستداران سید حسن نصرالله به مناسبت 50 سالگی رهبر شیعیان لبنان در یک پایگاه اینترنتی برای وی جشن پیام تبریک بر پا کرده‌اند.

در بخشی از این پایگاه اطلاع رسانی آمده است:‌ پنجاه سالگی یک آدم احتمالا به یاد خیلی کسان نمی‌ماند؛ آدم در پنجاه سالگی انگار درست در میان عمر ایستاده است؛ و سرش شلوغ‌تر از همیشه است، اینقدر که شاید خودش هم نداند کی به پنجاه رسیده است.

سیدحسن نصر‌الله هشتم شهریور پنجاه ساله خواهد شد! او در این ده سال البته بیشتر از یک دهه تلاش و مجاهدت کرده و دست کم دو جنگ را فرماندهی نموده، به پیروزیهایی رسیده است و مثل هر رزمنده‌ای شکستهایی را به تلخی چشیده است، فرزندش هادی شهید شده و سمیر قنطار را بالاخره از اسارت آزاد کرده است؛ خب حالا بهانه خوبی دست داده تا به این سید عزیز نه به خاطر اینکه دبیرکل حزب الله لبنان است، و نه به سبب خیلی چیزهای دیگر، که فقط به خاطر بزرگی و عظمت مقاومت و مجاهدتش تبریک بگوییم!

دوستداران این شخصیت کاریزماتیک جهان اسلام می‌توانند با درج دل نوشته و پیام‌های تبریک در این جشن 50 سالگی شرکت کنند.

مفید یکی از کاربران این سایت در دلنوشته خود آورده است‌: تبریک نمی‌گویم. تنها شهادت می‌دهم که تو پس از عماد شادی میلادی نداری. این را از مویه‌های سوزناک و های‌های گریه‌های تلخت بر جنازه‌‌اش در تنهایی فهمیدم. داغ عماد با کشتن یکی دو موش کثیف، ولو به بزرگی شارون و باراک و اولمرت و نتانیاهو تشفی نمی‌گیرد. تاوان خون عماد جز نابودی کل اسرائیل نیست. تبریک میلاد تو باشد برای وقتی که همراه با شیرانت، در راه قدس زخم برداشته‌اید و چهره‌ی مبارکت همچون جدت حسین می‌درخشد. آن وقت طربناک خواهیم خواند.

شخص دیگری ذیل عنوان بی‌نام در پیام تبریک 50 سالگی برای سید حسن نصرالله نوشته است: سید خوبیها ما همه توی ایران عاشق تو هستیم.نه به خاطر اینکه دبیرکل حزب الله لبنان هستی،و نه به سبب خیلی چیزهای دیگر،که فقط به خاطر بزرگی و عظمت مقاومت و مجاهدتت. تو در این ده سال البته بیشتر از یک دهه تلاش و مجاهدت کرده ای، دست کم دو جنگ را فرماندهی نموده، به پیروزیهایی رسیده‌ای و مثل هر رزمنده‌ای شکستهایی را به تلخی چشیده‌ای.

دوستداران سید حسین نصرالله می‌توانند در این دو روز باقی مانده تا پنجاهمین سالروز تولد وی پیام‌های خود را در این اینجا بنویسند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied