شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل پاکسان؛ گسترش بازار، رشد صادرات و افزایش سهم در تجارت بین الملل را یک وظیفه ملی می دانیم

شهریار محمدی راد در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی مواد شویند، آرایشی، بهداشتی و سلولزی و ماشین آلات وابسته بر ضرورت توسعه تجارت خارجی با تکیه بر افزایش ظرفیت های صادراتی تاکید نمود.

مدیرعامل پاکسان؛ گسترش بازار، رشد صادرات و افزایش سهم در تجارت بین الملل را یک وظیفه ملی می دانیم

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، محمدی راد مدیرعامل این شرکت باحضور در محل برگزاری سی امین دوره نمایشگاه ایران بیوتی ضمن بازدید از بخش های مختلف این رویداد نشست های متعددی با سایر اعضای انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی داشت.

محمدی راد با اشاره به راهبرد کلان کشور برای رشد اقتصاد بدون نفت، رویکرد شرکت پاکسان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی را به تبعیت از این راهبرد، گسترش بازار خارجی، رشد صادرات و افزایش سهم در تجارت بین الملل به عنوان یک وظیفه ملی معرفی نمود.

مدیرعامل پاکسان با تاکید بر ضرورت توسعه تجارت خارجی با تکیه بر افزایش ظرفیت های صادراتی، توان بازاریابی، حفظ بازارهای هدف و خلاقیت منابع انسانی افزود: حضور موثر و عمیق در بازارهای جهانی یکی از اهداف ماست و تلاش داریم با توانمندسازی و ایجاد شرایط مناسب تر ضمن دستیابی به این اهداف نمایانگر یک اقتصاد پیشرو و روبه رشد باشیم.

محمدی راد با اشاره به کارکرد چندبعدی نمایشگاه ها و نقش مهم آن در رونق بخشدن به صادرات گفت: در نمایشگاه ها می توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی از تغییرات در ترکیب و رفتار آنها اطلاع حاصل نمود. همچنین حضور همزمان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان کالا در یک مکان در تعریف کوتاه و گویا یک تبلیغ زنده و اثربخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied