شمانیوز
شما نیوز

مس سرچشمه/

آیین پایانی «جایزه کتاب سال استان کرمان» به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: آیین پایانی «بیست‌ویکمین دوره جایزه کتاب سال استان کرمان»، پنجشنبه چهارم آذرماه در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

آیین پایانی «جایزه کتاب سال استان کرمان» به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، روح‌الله ابوالهادی افزود: در ادامه برنامه‌هایی که با محوریت تکریم اهالی کتاب و رویدادهایی که با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی همواره برگزار کرده‌ایم، امسال به فاصله چندروز از «هفته کتاب»، در شهر سرچشمه میزبان آیین پایانی جایزه کتاب سال استان کرمان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این رویداد، از پرسابقه‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی استان کرمان، به‌ویژه در زمینه کتاب است که در دوره بیست‌ویکم آن، به گفته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به‌عنوان متولی این رویداد، بیش از ۷۰۰ اثر شرکت کرده‌اند و در آیین پایانی، از مولفان و مترجمان برگزیده و صاحبان آثار برتر، تقدیر خواهد شد.

ابوالهادی با اشاره به این‌که موضوع کتاب و کتاب‌خوانی همیشه از موضوعات اولویت‌دار در این مجموعه بوده و از سال گذشته هم، شعارِ «کتاب؛ سرچشمه دانایی» برای اجرای برنامه‌های حوزه کتاب انتخاب شده، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ کتاب مس در سرچشمه و رفسنجان، برگزاری ۳۷ نشست «یک مولف، یک کتاب» تاکنون، حمایت از مولفان و ناشران استان کرمان در قالب خرید کتاب یا حمایت از چاپ و انتشار آثار برجسته، ازجمله فعالیت‌های شاخصی است که ذیل شعار «مس، حامی فرهنگ و هنر» در یک‌دهه گذشته توسط روابط عمومی مجتمع انجام شده است.

وی افزود: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، همچنین در سه‌چهار سال اخیر به‌صورت جدّی از نامزدی رفسنجان در مسیر پایتختیِ کتاب ایران حمایت کرده و نقش موثری در انتخاب این شهر به‌عنوان «شهر خلاق ایران در ترویج کتاب‌خوانی» داشته و از روستای ساقی از توابع انار هم در راه انتخاب شدن به‌عنوان «روستای دوستدار کتاب» حمایت کرده است.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پایان گفت: آیین پایانی «بیست‌ویکمین دوره جایزه کتاب سال استان کرمان»، پنجشنبه چهارم آذرماه، با حضور چهره‌های برجسته فرهنگی استان و مقامات کشوری و استانی، در شهر سرچشمه برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied