شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین هدیه تبلیغاتی از میان بهترین‌ های صنایع دستی

هدیه تبلیغاتی امروزه از جذاب‌ ترین شیوه‌های معرفی محصولات، خدمات و یا برند مورد نظر است.

بهترین هدیه تبلیغاتی از میان بهترین‌ های صنایع دستی

لیکن هر هدیه ای نمیتواند به تمامی منظور و نیت اهداکنندگان را پوشش دهد. اما در این میان ما با ما معرفی صنایع دستی به‌عنوان کامل‌ ترین حوزه انتخابی هدایا، کلامی دیگر میگوییم.

 

 

چرا بهترین های صنایع دستی

صنایع دستی ایران مجموعه‌ ای است بسیار متنوع و متکثر. علاوه بر زیر مجموعه های خاص، محصولات و دستاوردهای هر شاخه نیز از تنوع بالایی برخوردار است.

 این تنوع بالا میتواند زمینه مناسبی باشد برای انتخاب بهترین‌ ها. محصولات صنایع دستی تمامی رده های مختلف اجتماعی و فردی و حتی سازمانی را پوشش میدهند. ضمن اینکه صنایع دستی حوزه‌ای است ملی. از طراحی تا تولید و عرضه کاملاً بومی و داخلی است. به ویژه مواد و مصالح به کار رفته نیز تماماً داخلی میباشد. پس چه بهتر که جهت تقویت این میراث ملی سازمان‌ ها و نهادها هدیه تبلیغاتی مورد نیازشان را از این عرصه تهیه نمایند.

 بهترین هدیه تبلیغاتی از میان بهترین‌ های صنایع دستی را هر شخص یا نهاد خود باید انتخاب نماید. با در نظر گرفتن نوع ارتباط و شأن اجتماعی و جایگاه هدیه گیرنده و هدیه دهنده. مثلاً خاتم کاری از شاخه‌های بسیار مهم صنایع دستی ایران در تأمین هدیه تبلیغاتی است. یا فیروزه کوبی و حکاکی روی مس جهت تأمین هدایای مدیریتی و هدایای خاص.

 

5ebb1cb5-4a93-4348-bf8c-177166367a81

صنایع دستی هفت گردون و هدیه تبلیغاتی

 

بازرگانی هفت گردون با طراحی و خلق پکیج های انحصاری مهمترین گام را برداشته است. این هدایا در زمینه هدیه تبلیغاتی، هدایای خاص، هدایای مدیریتی و هدیه سازمانی بسیار مفید و شایسته اند.

 چیدمان زیبای محصولات متنوع صنایع دستی و هدایای مکمل ترکیبی زیبا و خاص را خلق نموده است. با پکیج های انحصاری صنایع دستی هفت گردون هدیه تبلیغاتی شأن و جایگاه خاص تر و زیباتر میابد.

337984e8-cdc7-4b34-a0ea-4c31d944223e

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی