شمانیوز
شما نیوز

ارفع

پیام تشکر شورای اسلامی کار فولاد ارفع (آپکو)

​ما کارکنان شرکت آهن و فولاد ارفع پروژه آپکو افتخار می کنیم که شما به طور مستمر در برنامه های خود همکاران و پرسنل شرکت را سرمایه های اصلی شرکت به حساب می آوردید و با فراهم کردن رفاه و امنیت شغلی برای پرسنل از خواسته های قانونی آنها دفاع می کردید.

پیام تشکر شورای اسلامی کار فولاد ارفع (آپکو)

بسمه تعالی

((من لم یشکر المنعم من المخلوق لم یشکر الله عزوجل))

برادر ارزشمند جناب آقای دکتر علی محمدی

مدیر عامل محترم شرکت آهن و فولاد ارفع

با سلام و دعای خیر

ما کارکنان شرکت آهن و فولاد ارفع پروژه آپکو افتخار می کنیم که شما به طور مستمر در برنامه های خود همکاران و پرسنل شرکت را سرمایه های اصلی شرکت به حساب می آوردید و با فراهم کردن رفاه و امنیت شغلی برای پرسنل از خواسته های قانونی آنها دفاع می کردید

به همین منظور ما کارکنان و پرسنل این شرکت مراتب سپاس و قدردانی خود را از همت و زحمات ارزشمند و صمیمانه جناب عالی، همچنین توجه مستمر به مشکلات، دغدغه ها و حقوق کارکنان در تمامی زمینه ها، به حضورتان تقدیم می داریم.

بدون تردید توجه شما به پرسنل و کارمندان این شرکت، اعتماد به نفس و اشتیاق و کوشش آنها را در انجام وظایف محوله بیش از پیش کرده است و همه ی ما از داشتن مدیر عاملی مانند حضرت عالی به خود می بالیدیم برای شما به دیده منت دعا خواهیم کرد .

برخورد همراه با محبت شما با پرسنل، جملات مهربانانه، لبخندهای از ته دل و دوستانه، رهنمودهای کارشناسانه، حمایت های بی دریغ و همه جانبه و همکاری های مخلصانه شما را نمی توانیم پاسخ دهیم مگر با دعای خیر برای شما و همت مضاعف در انجام وظایف خود.

ضمن تقدیر و تشکر، از درگاه خداوند تبارک و تعالی موفقیت روز افزون شما برادر ارجمند و بزرگوار را مسئلت داریم و امیدواریم در تمامی عرصه های شغلی و زندگی موفق و سرافراز باشید.

شورای اسلامی کار فولاد ارفع-آپکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied