شمانیوز
شما نیوز

عمل به مسئولیت های اجتماعی، توسط یک واحد صنعتی؛

پتروشیمی پارس پاکسازی سواحل خلیج نایبند را محقق کرد

در حالیکه صنایع نفت و پتروشیمی همواره برای محیط زیست یک مخاطره محسوب می شدند و آلودگی حاصله از فعالیت های این صنایع، بخصوص در مناطق ساحلی، اجرای مسئولیت های اجتماعی را برای فعالان این عرصه اجتناب پذیر تر می کند، شرکت پتروشیمی پارس به استقبال حفاظت و صیانت از محیط زیست ساحلی می رود.

پتروشیمی پارس پاکسازی سواحل خلیج نایبند را محقق کرد
به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس،اقدام اخیر این شرکت مبنی بر مشارکت در پاک سازی ساحل خلیج نایبند، حرکتی تحسین آمیز است . در عین حال چنین رویکردی می تواند برای دیگر شرکت های فعال در این صنعت یک الگو تلقی شود.
پتروشیمی پارس فصل جدیدی از اقدامات خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی منطقه ای وهمچنین اشاعه فرهنگ  حفاظت  وحمایت از محیط زیست  را با اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان عسلویه در حوزه پاکسازی کامل ساحل خلیج نایبند آغاز کرد.
این شرکت در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی خود در سطح منطقه و صیانت از سلامت طبیعت پیرامونی و مدیریت پسماند سواحل نایبند از هجدهم اسفندماه سال جاری  همزمان با روز بوشهر به صورت ماهانه و با دراختیار گذاشتن ۱۰ نفر نیروی انسانی فضای سبز و یک دستگاه کامیون ۵ تن حمل زباله شروع کرده است.
آلودگی‌های محیط زیستی به‌ویژه ضایعات محصولات پلاستیکی و پسماندهای غیرقابل تجزیه که توسط انسان در طبیعت رها می‌شود چهره‌ای زشت و غیرقابل تحمل را به‌وجود می‌آورد.
بطور معمول ساحل، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری و دریا منبع درآمد مردم بومی است  .متاسفانه با رهاکردن زباله های کوچک و بزرگ نه تنها زیبایی ساحل ازبین خواهد رفت بلکه ساحل به محیطی سرشاراز آلودگی و زباله های رهاشده مبدل خواهد شد. 
استقبال پتروشیمی پارس در پاکسازی ساحل خلیج نایبند  و مشارکت در این زمینه، آینده تهدید شده زیست محیطی را از چالش های پیش رو  دور خواهد کرد. پتروشیمی پارس بر این اعتقاد است که ساحل خلیج نایبند یکی از زیباترین سواحل این خلیج نیلگون ایرانی است و بر این اساس هرگونه اقدامی در راستای رفع آلاینده های زیست محیطی ساحلی، می بایست به یک فرهنگ تبدیل شود.
 
 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied