شمانیوز
شما نیوز

برای دومین بار در یک سال ؛

گهرزمین سهامدارانش را دست پر به خانه فرستاد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین برای سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۲ برگزار و سود ۳۲۰ تومانی به ازای هر سهم تصویب شد.

 گهرزمین سهامدارانش را دست پر به خانه فرستاد

به گزارش خبرنگار شمانیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور ۹۲.۷۱  درصد سهامداران برای تصویب صورت های مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد .

مجمع گهرزمین

هیأت رئیسه این مجمع متشکل از دکتر راعی به‌عنوان رئیس مجمع، آقای نبوی و دکتر دارابی به عنوان ناظرین جلسه، خانم حسینی نماینده شرکت بورس و آقای یحیوی به‌عنوان دبیر مجمع و آقای نویدی  حسابرس شرکت بانیان نیک تدبیر بازرس قانونی  بود.

در این مجمع ضمن گزارش عملکرد هیأت مدیره مربوط به سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۲ ، برنامه ها و اهداف سال آینده شرکت نیز مطرح شد.

مجمع گهرزمین

صورت‌های مالی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین نیز پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی با حداکثر آراء به تصویب رسید؛ از دیگر موارد مطروحه در این مجمع تعیین موسسه حسابرسی شرکت بانیان نیک تدبیر و  به‌عنوان بازرس و حسابرسی قانونی این شرکت بود.

مجمع گهرزمین

در ادامه این جلسه پس از پاسخگویی به سوالات سهامداران به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد 320 تومان سود به ازای هر سهم برای سهامداران در نظر گرفته شود.

همچنین روزنامه اطلاعات نیز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت انتشار اخبار شرکت انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied