شمانیوز
شما نیوز

استاندار آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از طرح های تکمیل چرخه تولید مس سونگون؛

تکمیل چرخه تولید مجتمع مس سونگون به حرکت بهتر چرخ صنعت کشور خواهد انجامید

استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های تکمیل چرخه تولید مجتمع مس سونگون گفت: امروز روز مهمی نه تنها برای شهرستان ورزقان و استان آذربایجان شرقی بلکه برای کل کشور در حوزه معادن و صنایع معدنی است.

تکمیل چرخه تولید مجتمع مس سونگون به حرکت بهتر چرخ صنعت کشور خواهد انجامید

به گزارش شمانیوز به نقل از معدن نیوز، استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های تکمیل چرخه تولید مجتمع مس سونگون گفت: امروز روز مهمی نه تنها برای شهرستان ورزقان و استان آذربایجان شرقی بلکه برای کل کشور در حوزه معادن و صنایع معدنی است.

پورمحمدی افزود: اگر چرخه تولید مس امروز در این مجتمع تکمیل شود این اتفاق بزرگ در سخت‌ترین شرایط تحریم است و این نشان از همت والای مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری در رونق تولید در کشور بوده است.

وی ادامه داد: بخش معدن بزرگترین موهبت استان آذربایجان شرقی است و الحمدلله که در حوزه صنایع معدنی مس و طلا تولیدات استان در حال افزایش است.

پورمحمدی اضافه کرد با توجه به توجه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت به توسعه صنایع معدنی در سطح کشور، امروز خام‌فروشی در تولیدات معدنی به شکل گذشته وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: قطع یقین تکمیل چرخه تولید مجتمع مس سونگون به حرکت بهتر چرخ صنعت کشور خواهد انجامید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied