شمانیوز
شما نیوز

غریب پور در نشست پایش نقشه راه خبر داد:

تحقق 57 درصد اهداف نقشه راه معدن و صنایع معدنی تا پایان آذر

رئیس هیات عامل ایمیدرو از تحقق 57 درصد اهداف نقشه راه معدن و صنایع معدنی تا پایان آذر امسال خبر داد.

تحقق 57 درصد اهداف نقشه راه معدن و صنایع معدنی تا پایان آذر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور که در جلسه "پایش نقشه راه معدن و صنایع معدنی" در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی سخن می گفت، اظهار داشت: برای نقشه راه بخش معدن و صنایع معدنی ایران، 77 راهبرد تعریف شده که 33 راهبرد آن (44 درصد) مربوط به ایمیدرو بوده و قرار است تا سال 1400 انجام شود.

وی ادامه داد: بخش های معدن، زیرساختی و آموزش و پژوهش، سهم بیشتری از نقشه راه دارند و خوشبختانه از برنامه جلو هستیم و مسئولان بخش های مختلف ایمیدرو نیز با جدیت و علاقه، پیگیر اجرای طرح ها و اهداف هستند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه ایمیدرو 145 هدف در نقشه راه معدن و صنایع معدنی تعریف کرده است، تصریح کرد: از این میزان، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران 30 هدف، مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری 18 هدف، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران 17 هدف و مدیریت صنایع معدنی 16 هدف را اجرا می کنند.

وی افزود: مدیریت های زیرساخت 16 هدف، اکتشاف 8 هدف، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی 9 هدف، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی 8 هدف، روابط عمومی 4 هدف، بودجه یک هدف و شرکت ملی فولاد نیز یک هدف را در حال اجرا دارند.

غریب پور با ابراز تشکر از تدوین کنندگان نقشه راه معدن و صنایع معدنی ایران، اظهار داشت: نقشه راه به ما کمک می کند تا بتوانیم با هم اندیشی و هم افزایی، اهداف توسعه ای این بخش را محقق کنیم.

وی ادامه داد: ایمیدرو به اذعان مسئولان استانی، به تعهدات خود عمل کرده و هر جا قولی داده، آن را محقق کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied