شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل شرکت مس از مراحل نهایی طرح مخازن اسیدسولفوریک در بندرعباس

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، صبح دیروز (چهار‌شنبه 4 دی ماه 98) از طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی در بندرعباس بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت مس از مراحل نهایی طرح مخازن اسیدسولفوریک در بندرعباس

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مس، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، صبح دیروز (چهار‌شنبه 4 دی ماه 98) از طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی در بندرعباس بازدید کرد.

پروژه ایجاد زیرساخت‌های انتقال اسید و مخازن نگهداری اسید (مشتمل بر احداث 8 مخزن اسید، زیرساخت های ریلی و جاده ای و ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ) با ظرفیت 112 هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری ارزی 15 میلیون یورویی و 1،610میلیارد ریالی درحال انجام  است و پیشرفتی بیش از 90 درصد دارد.

گفتنی است با بهره‌برداری از طرح زیست محیطی اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه با ظرفیت 600 هزار تن در سال جاری و همچنین بهره‌برداری از کارخانه اسید سولفوریک خاتون‌آباد با ظرفیت 600 هزار تن در سال و با هدف صادرات بخش عمده‌ای از محصول تولیدی به بازارهای هدف طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی در بندرعباس در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied