شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی مارون در ساخت شبکه انتقال فاضلاب بندرماهشهر مشارکت می کند

استاندار خوزستان از افتتاح تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خبر داد و گفت: منابع مالی این پروژه ها از فاینانس چین ساخته شده و تا کنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پتروشیمی مارون در ساخت شبکه انتقال فاضلاب بندرماهشهر مشارکت می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از پترونیوز، استاندار خوزستان از افتتاح تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خبر داد و گفت: منابع مالی این پروژه ها از فاینانس چین ساخته شده و تا کنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه خطوط انتقال شبکه فاضلاب در این شهر فرسودگی و یا قدیمی است، گفت: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای بین پتروشیمی مارون، آب و فاضلاب استان و فرمانداری شهرستان بندرماهشهر در آستانه منعقد شدن است که در قبال حق آبه مورد نیاز این پتروشیمی، سیستم شبکه فاضلاب این شهر اجرا می‌شود که امیدواریم هیئت مدیره پتروشیمی مارون با امضای این تفاهم‌نامه موافقت کنند.

نماینده عالی دولت در استان اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرای این پروژه را یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح باعث نوسازی شبکه انتقال فاضلاب و بهبود زیرساخت های شهری در منطقه می شود.

وی تاکید کرد: در اجرای این طرح باید مناطق حاشیه ای بندرماهشهر در اولویت قرار بگیرند تا به تدریج رشد متوازن در این منطقه رقم زده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied