شمانیوز
شما نیوز

صدور بیش از 340 مصوبه با مشارکت فکری کارکنان در نظام پیشنهادها

بر اساس اعلام معاونت برنامه ریزی، سیستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس، امسال 318 پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارائه شد.

صدور بیش از 340 مصوبه با مشارکت فکری کارکنان در نظام پیشنهادها

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندر عباس: مدیر برنامه ریزی و سیستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با تلاشهای دبیرخانه نظام پیشنهادها و همکاران ادارات شرکت، در سال جاری در مجموع 216 نفر- ساعت شامل 18 جلسه در کمیته اجرایی نظام پیشنهادها برگزار و 342 مصوبه صادر و برای 318 مورد پیشنهاد ارائه شده از سوی همکاران تعیین تکلیف شد.

مهندس فضلی افزود: پس از بررسی های دقیق بعمل آمده از 318 پیشنهاد مذکور تعداد 19 پیشنهاد مورد پذیرش کمیته اجرایی واقع شده و اجرا گردید و برخی نیز تحت بررسی های فنی بیشتر قرار داشته و تعدادی نیز برحسب کارشناسی های صورت گرفته، مورد پذیرش قرار نگرفته اند.

وی با تشکر از زحمات و تلاشهای همکاران، روسا، کارشناسان و دبیر نظام اجرایی پیشنهادها و کمیته های تخصصی بیان داشت: از 19 پیشنهاد پذیرفته شده و اجرا شده در این دوره و بر اساس محاسبات تایید شده از سوی کارشناسان، تعداد 3 پیشنهاد تخصصی موجب مبلغ قابل توجهی صرفه اقتصادی برای شرکت گردید.

مهندس فضلی با اشاره به اینکه یکی از نشانه های توسعه، تعالی و فرهنگ سازمانی در یک سازمان، وجود بسترها و فرصتهای مناسب و هموار برای بهره گیری از مشارکت فکری و خرد جمعی کارکنان و ذینفعان و ارکان حقوقی آن سازمان است افزود: خوشبختانه این مهم با حمایت مدیر عامل محترم و هیئت مدیره محترم شرکت پالایش نفت بندرعباس و رویکردهای سازمانی در این شرکت به صورت اصولی و کاربردی و با ایجاد کمیته های تخصصی و تصمیم گیری نهادینه شده است.

مدیر برنامه ریزی و سیستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس  بیان داشت: با توجه به تغییرات نمودار سازمانی و بهبود های برنامه ریزی شده منتج از آن، این فرآیند در پالایشگاه بندرعباس، تاثیرات مهمی در تحقق رویکردهای واحد مهندسی سیستم ها و بهره­وری و شاخص های فرآیندی شرکت و پرورش خلاقیت و نوآوری به عنوان یک ارزش بنیادین در پالایشگاه بندرعباس داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied