شمانیوز
شما نیوز

معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد:

برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید صنایع منتخب

معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به بررسی وضعیت ظرفیت های خالی صنایع از برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات به پروژه‌های نهضت ساخت‌داخل و افزایش ظرفیت تولید صنایع منتخب خبرداد.

برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید صنایع منتخب

به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در نشست شورای مدیران معاونت امور صنایع با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به احصاء نیازهای صنعتی و شناسایی 211 گلوگاه صنعتی وجایگزینی واردات مقررشد؛ دفاتر تخصصی فهرستی از پروژه های اولویت دار در حوزه توسعه تعمیق ساخت داخل را اعلام کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن وتجارت همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای شناسایی ظرفیت‌های خالی صنایع خاطر نشان کرد: ظرفیت های صنعتی در بخش های مختلف نظیر لوازم خانگی، نساجی،پوشاک، لاستیک و.. مورد بررسی قرار گرفته وتوسعه ظرفیت ها با محوریت افزایش تولید در دستور کار قرار گرفته است.

صادقی نیارکی اظهارامیدواری کرد که با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز به صنایع ، افزایش تولید در سال جاری با آهنگ بیشتری محقق شود.

گفتنی است در این نشست سیاست های وزارت صنعت ،معدن وتجارت برای توسعه مناطق محروم ،اختصاص تسهیلات برای توسعه ظرفیت های خالی و پروژه نهضت ساخت داخل مورد بررسی قرار گرفت وتصمیمات لازم برای بهبودوضعیت صنایع کشور اتخاذ شد.

بررسی اولویت های صنعتی وزارت صنعت برای آمایش صنعتی سرزمین ، نیز از دیگر موضوعاتی بود که دراین نشست به آن پرداخته شد.

 

dc971ad98ca4a9cbb47b58347e87f43c

050bc5a77fe72447e252f6d94860e3ed

03af745caab04fa83c9aeb8da8e1c0e7

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied