شمانیوز
شما نیوز

شروع طوفانی فولاد خراسان در سال ١۴٠٠

فروردین ماه سال ١۴٠٠، برای مجتمع فولاد خراسان در حالی به پایان رسید که کارکنان پرتلاش این شرکت در اتفاقی کم نظیر، در هر سه ناحیه ی «گندله سازی»، «احیا مستقیم» و «فولادسازی» رکورد تولید ماهانه خود را شکستند.

شروع طوفانی فولاد خراسان در سال ١۴٠٠

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی، کارکنان ناحیه گندله سازی شرکت در فروردین ماهی که به تازگی پشت سر نهادیم، رکورد تولید گندله را که با ١٩٠هزار و ١٣۶ تن در خردادماه پارسال ثبت شده بود، ١۴۴١ تن ارتقا دادند و نصاب جدید ١٩١ هزار و ۵٧٧ تنی را به ثبت رساندند.

در حلقه بعدی زنجیره تولید فولاد خراسان، یعنی ناحیه احیا مستقیم نیز شاهد ثبت رکورد تولید 135 هزار و 603 تن بودیم. این میزان تولید، رکورد قبلی را که از شهریور سال 1399 دست نخورده باقی مانده بود، 4056 تن ارتقا داد.

در واحد فولادسازی اما شاهد ثبت دو رکورد بودیم که تحت تاثیر افزایش تولید ماهانه فولادسازی شماره 2 به دست آمد. در کارخانه فولاد سازی شماره 2، رکورد تولید 51 هزار و 71 تنی خرداد ماه سال قبل، 1510 تن ارتقا یافت تا هم رکورد ماهانه تولید این ناحیه 52 هزار و 589 تن ثبت شود و هم پس از 17 ماه شاهد ثبت نصاب جدیدی در تولید مجموع کارخانه های شماره 1 و 2 فولاد سازی باشیم.

مجموع تولید فولادسازی در شرکت با افزایش 1992 تنی نسبت به رکورد پیشین که در آبان 1398 ثبت شده بود، به رقم ماهانه 105هزار و 342 تن رسید. 

شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی شرکت با تبریک این موفقیت گفت: پشتیبانی مدیرعامل محترم و اهضای هیات مدیره شرکت از همکاران خود در جبهه تولید، انگیزه بالا و تعهد سازمانی کلیه کارکنان، تامین به موقع مواد اولیه، انگیزه و هماهنگی و همدلی میان واحدهای پشتیبانی، بهره برداری، پیمانکاران از مهم ترین عوامل این رکوردشکنی کم سابقه برشمرده می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied