شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل تاصیکو به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین اعلام کرد: تحقق برنامه راهبردی و کسب سودهای عملیاتی و رشد شاخص ها در بخش های تولید؛ فروش و صادرات برای شرکت های تابعه و وابسته در سال گذشته، محصول تلاش کارگران است.

پیام تبریک مدیرعامل تاصیکو به مناسبت روز کارگر

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل تاصیکو در پیامی به مناسبت روز کارگر، گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران روزی نبوده است که شما افتخار آفرینان نبوده باشید، شما عزیزان در جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی تحمیلی همراه با دیگر فعالان اقتصادی در راستای مشارکت های امید آفرین و توسعه ساز و توسعه محور، حضور و فعالیت چشمگیری داشته اید.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَأَن لَّیسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى"

" و اینکه براى انسان جز حاصل تلاش او نیست"

همکاران محترم صدر تامین، شرکت های تابعه و وابسته

سلام علیکم؛

کارگران به حق به فرموده امام راحل(ره) ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها هستند و حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.

       برادران و خواهران گرامی؛

سال 1399 برای مجموعه صدرتامین سال تحقق برنامه راهبردی و کسب سودهای عملیاتی و رشد شاخص ها در بخش های تولید؛ فروش و صادرات برای شرکت های تابعه و وابسته بود. بنده معتقدم مجموعه این موفقیت ها محصول تلاش های شما کارگران در تمامی بخش های شرکت های تابعه و وابسته است. براین اساس بر خود لازم می دانم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است که صحنه گردان و اصل و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته شما کارگران عزیز هستید آنچه در توان دارم به کار گیرم تا ضمن تحقق بیانات رهبری، سبد معیشت شما کارگران زحمتکش تامین باشد و سهم اندکی در کاهش دغدغه های شما بزرگان داشته باشم. 

ستاد تاصیکو در سال 1399 با همکاری شرکت های تابعه و وابسته اقدام به تهیه و توزیع لوازم خانگی برای شما عزیزان کرد و در سال 1400 مجموعه ستاد تاصیکو تلاش دارد در سایر بخش ها شامل حوزه سلامت، رفاهی و فرهنگی اقدامات دیگری را در دستور کار قرار دهد. در این میان حفاظت از پرسنل در مقابل ویروس کرونا را اولویت خود قرار داده ایم و تلاش داریم با تمام توان سلامتی شما عزیزان را پاسداری کنیم.

همگان به خوبی می دانند که کارگران در راستای مشارکت های امید آفرین و توسعه ساز و توسعه محور، حضور و فعالیت چشمگیری داشته اند. شما در نبرد با ویروس کرونا به گونه ای چرخ صنعت کشور را به گردش درآورده اید که زبان در وصف ایثارگری و شهامت تان قاصر است.

باردیگر ضمن تبریک روز کارگر برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی و ارتقاء ظرفیت‌های کشور، برای شما عزیزان و خانواده های گرامیتان از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

غلام رضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied