شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل تاصیکو به مناسبت عید فطر

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی عید سعید فطر را به تلاشگران و سختکوشان عرصه معدن و صنایع معدنی کشور به خصوص خانواده بزرگ صدر تامین تبریک گفت و بیان داشت: عید سعید فطر را در تمامی شرکت ها جشن بگیریم.

پیام تبریک مدیرعامل تاصیکو به مناسبت عید فطر

به گزارش شمانیوز:

متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ

تلاشگران خانواده بزرگ صدرتامین

همکاران محترم، خانواده‌های گرامی

سلام علیکم؛

"خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته و وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند  تا به آرامش وصف ناشدنی و بی کران الهی دست یابند."

برادران و خواهران؛

عید سعید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر و سرآغاز تحولات اساسی در زندگی خداجویان و پرهیزکاران است. امید که در پرتو الطاف بی بدیل باری‌تعالی، در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در ماه مبارک رمضان از فرصت به وجود آمده روح و جان خود را در آسمان معنویت صیقل داده باشیم و در جهت خدمت خالصانه به خلق خدا و تحقق بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال نقش آفرین باشیم.

همکاران گرامی وقت آن رسیده است که عید سعید را در تمامی شرکت ها جشن بگیریم و نماز شکرش را به جای آوریم تا به لطف این روزهای گران بهاء بتوانیم شادی را در دل ها نهادینه کنیم. اینجانب به نمایندگی از مجموعه تاصیکو عید سعید فطر را به ملت شریف ایران بخصوص تلاشگران عرصه معدن و صنایع معدنی و خانواده بزرگ صدر تامین تبریک عرض می کنم و از خداوند یکتا می خواهم در شرایطی که ایران عزیز همانند سایر کشور ها با چالش ویروس کرونا در حال مبارزه است هرچه زودتر ریشه این بیماری خشکانده شود تا شما عزیزان به همراه خانواده های محترمتان همواره سلامت و تندرست باشید. 

غلام رضا سلیمانی 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied