شمانیوز
شما نیوز

فتح چهار جام توسط لاله‌های نارنجی فوتسال ایران

مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

تیم مس سونگون ورزقان در هفته دهم و پایانی قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه 7 بر 1 مقابل کراپ الوند پیروز شد و قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برای چهارمین سال پیاپی تکرار کرد.

مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش شمانیوز ، تیم‌ فوتسال مس سونگون دارنده سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران، قهرمانی و نایب‌قهرمانی باشگاه‌های آسیا در آخرین دیدار از مرحله نهایی این فصل از رقابت‌ها در تبریز از ساعت 16 امروز در سالن ورزشی پورشریفی تبریز به مصاف کراپ الوند رفت.

این مسابقه با نتیجه 7 بر 1 به نفع تیم فوتسال مس سونگون به پایان رسید تا مس سونگون که به «لاله‌های نارنجی فوتسال ایران» مشهور هستند، قهرمانی فصل قبل لیگ برتر فوتسال را حفظ کند.

با این پیروزی، تیم مس سونگون توانست برای چهارمین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را از آن خود کند و اولین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شد که به 4 جام قهرمانی در 4 سال متوالی دست یافت. اتفاقی که در میان اهالی فوتبال به «پوکر قهرمانی» شهرت دارد.

براساس این گزارش، تیم مس سونگون ورزقان با کسب 22 امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید، گیتی‌پسند اصفهان با 20 امتیاز و سن‌ایچ ساوه با 17 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

داوری این بازی را مجید فراهانی، مجید اکبری، یوسف افضلی و جواد فهیمی راد به‌عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

بازیکنان و کادر فنی مس سونگون ورزقان علاوه بر عملکرد فنی چشمگیر در این فصل، بارها با انجام بازی جوانمردانه تحسین علاقمندان به این رشته پرهیجان را برانگیختند.

 

 

منبع:مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied