شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور معدن شرکت گهر زمین:

تولید با بهره وری مناسب هدف اصلی گهر زمین میباشد

مهندس حسین اکبری مدیر امور معدن این شرکت به شرح اقدامات و برنامه های آتی این حوزه پرداخت.

تولید با بهره وری مناسب هدف اصلی گهر زمین میباشد

به گزارش شمانیوز: مدیر تولید گهر  زمین  گفت: در این  معدن  همانند سایر معادن برای استخراج سنگ آهن لازم است باطله برداری صورت گیرد. اگر امروز در حال استخراج  سنگ آهن  هستیم، باطله آن در سال های قبل استخراج شده است. بنابراین باطله برداری اهمیت بسیار زیادی دارد و باید آن را از جنس  سرمایه گذاری  دانست که اگر انجام نشود سال های بعد تولیدی نخواهیم داشت.

 وی در ادامه افزود: تولید 15 میلیون تن سنگ آهن به همراه استخراج 75 میلیون تن باطله در مجموعه امور معدن گهرزمین هدف گذاری شده است. از نیازهای اولیه این برنامه، نوسازی ناوگان معدن می باشد که خوشبختانه نوسازی ناوگان مصوب و در حال انجام است.

اکبری با اشاره به اینکه جهت توسعه معدن حفاری 30 هزار متر گمانه اکتشافی در قالب دو برنامه 15000 متری برنامه ریزی شده است عنوان کرد: انتظار می رود با اطلاعات حاصل از گمانه زنی های اکتشافی، طراحی کل ذخیره معدن تغییر کند.

 وی همچنین گفت: تجهیز معدن به ابزارهای مدرن و روز دنیا مانند  دوربین  اتوماتیک TM60 و ژئورادار  جهت پایش و کنترل دیواره های معدن در حال انجام است.

مدیر امور معدن گهرزمین از دیگر برنامه های معدن در سال جدید  به شروع فاز جدید مطالعات آبشناسی و ژئوتکنیک اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته این مهم در اواسط سال جاری صورت پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهمیت تولید توسط  مقام معظم رهبری  طی چند سال اخیر گوشزد شده و به عنوان یک تکلیف به همه نیروهای بخش معدنی و صنعتی کشور ابلاغ گردیده، امیدواریم امور معدن شرکت گهرزمین با برنامه های پیشرو بتواند گامی مهم و موثر در جهت تحقق این امر بردارد.

 

 

منبع:روابط عمومی گهر زمین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied