شمانیوز
شما نیوز

حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو

در این مراسم آقای فیلیپ بورمانز (Philippe Borremans) با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم خواستار ارتباط بیشتر با شرکت میدکو شدند.

حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو

به گزارش شمانیوز: رییس انجمن بین المللی روابط عمومی سخنان خود را در سه حوزه ذیل بیان داشتند:

1-           تغییرات و تکنولوژی در حوزه روابط عمومی ( PR )

2-           تأثیر تکنولوژی در حوزه روابط عمومی ( PR )

3-          بعد بین المللی روابط عمومی

ایشان در بخشی از سخنان خود بیان داشتند که همه فعالان این حوزه درک مشترکی از مفاهیم روابط عمومی دارندو در اقصا نقاط جهان می توانند با زبان مشترک روابط عمومی با هم گفت و گو کنند.

مشاور ارتباطات سازمان بهداشت جهانی فعالیت در حوزه روابط عمومی را فعالیتی حرفه ای دانستند که وظیفه فرهنگ سازی را بر عهده دارد، فرهنگ سازی ای که فارغ از زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی متفاوت افراد باید باشد.

آقای برومانز با تأکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه روابط عمومی، توجه به کاربرد هوش مصنوعی را به عنوان ابزاری ارزان و فراگیر پیشنهاد دادند.

در پایان وی به همکاری، تعامل و همفکری روابط عمومی های جهان در موضوع کنترل بیماری کرونا تأکید داشتند.

در این گفت و گو آقای دکتر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و بر موضوع مخاطب شناسی و تهیه محتوا بر اساس مخاطب به ایراد سخن پرداختند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص همه گیری بیماری کرونا بیان داشتند که روابط عمومی های جهان باید بتوانند به فهم مشترک مردم دنیا و ایجاد رفتار مناسب مردم کمک کنند.

نایب رییس هیأت مدیره میدکو در بخش دیگری از سخنان خود گفتند قبل از ورود به مباحث تکنولوژی باید به درک موضوعات مورد توجه و شناخت مخاطب پرداخته شود و سپس ابزار تکنولوژیکی مورد نیاز استفاده شود.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند تا در آینده همکاریهای بیشتری بین میدکو و انجمن بین المللی روابط عمومی انجام شود.

در ابتدای این جلسه آقای دکتر فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی و امور بین المللی میدکو به بیان مختصری از گزارش عملکرد یکساله روابط عمومی های میدکو پرداختند.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل میدکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied