شمانیوز
شما نیوز

افزایش ۴۳درصدی ارزش سبد فروش داخلی پگاه در سال ۹۹

مدیرعامل صنایع شیر ایران، با ارائه گزارشی از دستاوردهای این شرکت در سال گذشته، گفت: صادرات مقداری پگاه ۱۰ درصد و ارزش سبد فروش داخلی آن نیز ۴۳ درصد در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال قبل از آن افزایش یافته است.

افزایش ۴۳درصدی ارزش سبد فروش داخلی پگاه در سال ۹۹

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه پگاه در سال ۱۴۰۰ امروز (سه‌شنبه) با هدف بررسی عملکرد گذشته و برنامه‌های آتی برگزار شد.

عبدالله قدوسی در این نشست با بیان اینکه «ثبت رکوردهای جدید در حوزه‌های مختلف پگاه، موجب خرسندی و رضایت سهامدار است و باید مطابق خواسته سهامداران حرکت کرد» اظهار داشت: شرکت صنایع شیر ایران در سال ۹۹ در حوزه‌های دریافت شیرخام ۷ درصد، فروش مقداری داخلی چهار و دودهم درصد و در حوزه صادرات مقداری ۱۰ درصد رشد داشته است.

او افزود: آمارها همچنین از رشد فروش مقداری کل به میزان ۴، ارزش سبد فروش داخلی ۴۳ و سود قبل از کسر مالیات ۷۰ درصدی خبر می دهد.

قدوسی با اشاره به استراتژی ترسیم شده در سال جاری، بر تمرکز شرکت‌های پخش سراسری بازار گستر پگاه و بازرگانی صنایع شیر ایران بر توسعه فروش داخلی و صادرات، تاکید کرد.

در این نشست نتایج بررسی عملکرد سال ۹۹ شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز ارائه شد. براساس این گزارش، در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، گلپایگان و خراسان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند. در گروه شرکت‌های توزیعی نیز منطقه ۵ و منطقه ۲ رتبه اول و دوم را کسب کردند. بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و همدان مقام اول و دوم
و شیر خشک نوزاد پگاه نیز مقام برتر در گروه غیرلبنی، را به‌دست آورده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied