شمانیوز
شما نیوز

ثبت رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اعلام ثبت رکورد ماهیانه در واحد احیا مستقیم، ثبت این رکورد را به همکاران و ذینفعان فولاد هرمزگان تبریک گفت. وی در تشریح این رکوردها گفت : در اردیبهشت ماه یک رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی توسط مدول A به میزان ۸۳،۰۸۲ تن به دست آمد که رکورد قبلی آن به میزان ۸۱،۰۴۰ تن در فروردین ماه به دست آمده بود . رکورد مهم اردیبهشت ماه نیز تولید ماهیانه آهن اسفنجی توسط هر دو مدول به میزان ۱۶۳،۵۲۳ تن می باشد رکورد قبلی نیز به میزان ۱۶۱،۶۲۰ تن در فروردین ماه کسب شده بود

 ثبت رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی در فولاد هرمزگان

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، معروفخانی با اشاره به شعار تولید ، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تصریح کرد: با تشکیل کمیته های تحول،  موانع تولید در فولاد هرمزگان شناسایی شده است. این موانع را اگر به دودسته درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم کنیم برای بخش درون سازمانی با ترسیم اقدامات استراتژیک و هدف گذاری ها ،  برنامه ریزی دقیقی  برای رفع این موانع در دستور کار قرار دارد .وی در ادامه گفت : به طور مثال در واحد احیا مستقیم در صدد هستیم با افزایش ریت تولید و کاهش توفقات ، تولید آهن اسفنجی را در سال جاری به یک میلیون و 720 هزار تن برسانیم که 70 هزار تن بالاتر از ظرفیت اسمی این واحد می باشد.  اما برای رفع موانع تولید در بخش برون سازمانی نیاز به پشتیبانی های سایر نهاد ها می باشد ، یکی از این موارد در حوزه برق و گاز به عنوان یکی از ارکان اصلی تولید است که در مقاطعی از سال با قطعی و کمبود روبرو هستیم . امید است با هدف کمک به تولید و اقتصاد مقاومتی ، این پشتیبانی ها از فولاد هرمزگان به عنوان یک صنعت مادر صورت پذیرد و ما شاهد قطعی و کمبود نباشیم . 

مهندس معروفخانی کمبود برق و گاز را از دلایل اصلی کاهش تولید و حسارت به خطوط تولید و تجهیزات دانست  و تاکید کرد :البته این مانع ، بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است .

مدیرعامل فولاد هرمزگان برنامه توسعه در همه واحد ها را از برنامه های اصلی فولاد هرمزگان در راستای افزایش تولید عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied