شمانیوز
شما نیوز

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید وزیر صمت از شرکت قند میلاد مهاباد:

احیای معادن غیرفعال اقدام بسیار خوب وزیر صمت

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نسبت به دستاوردهای مثبت سفر وزیر صمت به آذربایجان غربی، ابراز امیدواری کرد و گفت: همین سفرهای مداوم استانی از اقدامات مثبت رزم حسینی است.

احیای معادن غیرفعال اقدام بسیار خوب وزیر صمت

به گزارش شمانیوز و به نقل از شاتا، جلال محمودزاده در جریان بازدید وزیر صمت از شرکت قند میلاد مهاباد ضمن تقدیر از حضور وزیر و معاونین وزارت صمت در استان آذربایجان غربی، گفت: از زمان وزارت رزم حسینی در وزارت صمت تغییرات مثبتی در پروژه ها به خصوص در حوزه های معدنی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: معادن زیادی در سطح کشورغیرفعال و راکد بوده اند، که با استفاده از ظرفیتهای مردمی و سرمایه‌گذاران فعال شده اند و به نفع اقتصاد و توسعه کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

سفرهای استانی از نقاط مثبت کارنامه وزیر صمت است

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی حضور مداوم در استانها و سفرهای استانی را از نقاط مثبت وزیر صمت معرفی کرد و گفت: سفرهای استانی باعث می‌شود که مشکلات از نزدیک مشاهده و بررسی و حل و فصل گردد.

محمودزاده با اشاره به برنامه های سفر وزیر صمت به استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: آذربایجان غربی استانی کشاورزی و صنعتی است که از لحاظ معدنی نیز پتانسیل‌های زیادی دارد.

وی گفت: زمینه توسعه و افزایش سرمایه گذاری در این استان وجود دارد که ان شالله در پایان سفر وزیر صمت گام مثبتی در راستای تقویت تولید و صنعت استان برداشته شود.

محمودزاده با ابراز امیدواری از نتایج و دستاوردهای مثبت سفر وزیر صمت به استان آذربایجان غربی گفت: صدور جواز تاسیس کارخانه کنسانتره، طرح توسعه شهرک صنعتی مهاباد، اجرای هرچه سریعتر پروژه تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد و مساعدت در اجرای طرح های سرمایه گذاری صنایع پایین دست پتروشیمی در زمره مهمترین مواردی است که تسریع در حل آنها را در سفر وزیر به استان آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد دنبال می کنیم.

گفتنی است در جریان این بازید، وزیر صنعت، معدن و تجارت از «طرح شرکت قند مهاباد» بازدید به عمل آورد و در گفتگو با مسئولان، دست‌اندرکاران و کارکنان این واحد در جریان موضوعات مرتبط، برنامه ها، پتانسیل ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied