شمانیوز
شما نیوز

در مراسم تجلیل از کارگران نمونه گهرزمین مطرح شد:

کارگران ستون اصلی تولید هستند

مراسم تجلیل از کارگران نمونه گهرزمین صبح امروز با حضور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و برخی مدیران و کارگران مجموعه گهرزمین برگزار شد

 کارگران ستون اصلی تولید هستند

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین مراسم تجلیل از کارگران نمونه این شرکت صبح امروز با حضور آقایان دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون اداری و پشتیبانی ، مهندس محسن نجف آبادی معاون بهره برداری گهرزمین، حامد هادیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و برخی مدیران و کارگران مجموعه گهرزمین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر خضری پور با اشاره به جایگاه والای کار و کارگر عنوان کرد: کلمه کار و کارگر بسیار مقدس است و کارگران ستون اصلی تولید شرکتها هستند. درواقع اصلی ترین سرمایه و دارایی هر سازمان، نیروی انسانی متخصص و متعهد آن مجموعه می باشد که شرکت گهرزمین از وجود چنین نیروهایی بهره مند است.

وی در ادامه گفت: موفقیت های شرکت گهرزمین حاصل تلاش شبانه روزی کارگران و کارکنان این مجموعه می باشد. همه کارگرانی که در این مجموعه در مسیر اهداف شرکت تلاش می کنند کارگران نمونه هستند.

عضو هیئت مدیره گهرزمین ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان این مجموعه خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که به همنوعان خود خدمت کنیم و سعی کنیم کار و فعالیتمان مفید و موثر باشد. بایستی فعالیتمان کارایی بالا و اثربخشی زیادی را داشته باشد.

در شرایط کنونی، افراد نخبه شاغل در مجموعه از تحریم ها بعنوان فرصت استفاده کردند و موفق به ساخت دستگاه ها و قطعات صنعتی شدند که تاکنون از خارج از کشور وارد می شد.

وی با اشاره به موفقیت ها و طرح های توسعه ای مجموعه گهرزمین افزود:

امضای تفاهم نامه ۲ میلیارد یورویی از کارهای بسیار خوب و بزرگ بود، همچنین در بخش افزایش ذخایر معدنی کارهای خوبی انجام شده که به همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و با تایید وزیر صمت قسمت جنوبی معدن ۳ به این شرکت واگذار شد. در آینده ای نزدیک افتتاح خط ۳ کنسانتره را خواهیم داشت. درواقع تمام تلاش ما این است که در تولید و ایجاد اشتغال گام های موثری را برداریم.

در ادامه این جلسه هادیان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه گهرزمین عنوان کرد: شعار امسال با حمایت از نیروی انسانی محقق می شود و باید در راستای تحقق این امر تلاش مضاعف کرد.

وی افزود: خوشبختانه شاهد موفقیت های بزرگی در مجموعه گهرزمین بودیم و با وجود چنین نیروهایی امید است در جشنواره های کار و کارگری شاهد موفقیت های دیگری از سوی این مجموعه باشیم‌.

در پایان این مراسم از ۳۴ نفر از کارگران نمونه مجموعه گهرزمین تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied