شمانیوز
شما نیوز

نماینده شهرکرد:

تلاش سایپا برای تامین قطعات خودرو در داخل ستودنی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای داخلی‌سازی صنعت خودرو گفت:‌ تلاش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل ستودنی است.

تلاش سایپا برای تامین قطعات خودرو در داخل ستودنی است

به گزارش شمانیوز و به نقل از سایپانیوز، احمد راستینه، نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو گفت: مجلس حامی صنعت خودرو است و ما معتقدیم باید از صنایع داخلی به خصوص صنعت خودرو که یک صنعت مادر است، حمایت شود.

وی تاکید کرد: مجلس معتقد است که باید از تولیدات داخلی حمایت شود اما خودروسازان باید از این حمایت در جهت ارتقای کیفیت تولید استفاده کنند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود: خودروسازان ما باید حمایت‌های دولتی را بپذیرند و قیمت‌ها را کنترل کرده و کاهش دهند در غیر این صورت مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تدبیر می‌کند.

نماینده شهرکرد: تلاش سایپا برای تامین قطعات خودرو در داخل ستودنی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: مجلس می‌تواند با کاهش تعرفه واردات خودرو و همچنین تصمیماتی برای حمایت از قطعه‌سازان داخلی برای ارتقای کیفیت صنعت خودرو و رقابتی کردن آن ورود کند.

راستینه عنوان کرد: ما خواستار یک صنعت خودروی خوب و با کیفیت در داخل هستیم.

وی در همین زمینه به تلاش مدیران شرکت سایپا برای تأمین قطعات خودرو در داخل اشاره کرد و عنوان داشت:‌ همکاری سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه وزارت دفاع برای تأمین قطعات در داخل یک سیاست و راهکار خوب برای داخلی سازی صنعت خودرو است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این اقدام شرکت سایپا موجب کاهش هزینه تولید شده و قطعاً در افزایش تولید در داخل مؤثر است.

راستینه با بیان اینکه علاوه بر داخلی سازی صنعت خودرو باید کیفیت خودرو نیز افزایش یابد، اظهار داشت: باید با کاهش هزینه خودرو به فکر اقشار متوسط جامعه هم بود تا آنها هم بتوانند خودروی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied