شمانیوز
شما نیوز

معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت مطرح کرد:

کمیته «ما می‌توانیم» را با حضور نخبگان در فولاد هرمزگان تشکیل داده ایم

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان مربوط به سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۹ امروز برگزار و به صورت آنلاین و زنده در سایت این شرکت پخش گردید.

 کمیته «ما می‌توانیم» را با حضور نخبگان در فولاد هرمزگان تشکیل داده ایم

به گزارش شمانیوز: در ابتدای جلسه معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان با خوشامدگویی به حضار عنوان کرد: با تشکر از کارگران فولاد هرمزگان که صمیمانه در این شرکت فعال هستند امیدواریم با همراهی یکدیگر امسال هم رکوردهای جدیدی را شاهد باشیم.

معروفخانی در ادامه با تشکر از مهندس ارزانی بابت زحماتی که در سالهای گذشته کشیده اند، افزود: گزارش سال گذشته شرکت فولاد هرمزگان گویای موفقیت شرکت در این سال است و امیدوار به استمرار آن هستیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برنامه های صادراتی شرکت با عبور از تحریم ها عنوان کرد: با توجه به شناسایی بازارهای هدف امیدواریم در سال جاری شاهد صادرات بیشتری در فولاد هرمزگان باشیم. با حضور دولت جدید و با پایان یافتن شیوع ویروس کرونا و عبور از تحریم‌ها نتایج بهتری حاصل خواهد شد و به دنبال نقش آفرینی بیشتر در منطقه هستیم.

وی تاکید کرد: افزایش تولید را در برنامه داریم و مصمم هستیم طرح های توسعه ای اعلام شده را محقق کنیم.

معروفخانی با اشاره به مشکل برق در نیمه ابتدایی سال و مشکل گاز در نیمه دوم سال اظهار داشت: در حال رفع مشکلات قطع برق هستیم. با همکاری مسئولین استان و کشور، این مشکلات رفع خواهد شد و ما شاهد رشد در تولید و طرح های توسعه ای خواهیم بود. با توجه به احتمال قطعی برق در تلاشیم با رایزنی‌ها با شرکت برق منطقه‌ای، از قطعی آن جلوگیری کنیم؛ احداث یک نیروگاه برق را در دستور کار قرار داده‌ایم تا طرح‌های توسعه شرکت با مشکل مواجه نشود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در آخر افزود: کمیته «ما می‌توانیم» را در فولاد هرمزگان تشکیل داده ایم که نخبگان کشوری در آن حضور دارند که موانع را به همت دوستان رفع خواهیم کرد تا موفقیتهای بیشتر حاصل شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied