شمانیوز
شما نیوز

وزیر صمت در بازدید از مجتمع صنعتی معدنی بردسکن مطرح کرد:

توقف خام فروشی در صنعت فولاد

وزیر صمت در جریان بازدید از مجتمع صنعتی معدنی شرکت کومه معدن پارس شهرستان بردسکن از توقف خام فروشی در صنعت فولاد خبر داد.

توقف خام فروشی در صنعت فولاد

به گزارش شمانیوز و به نقل از شاتا علیرضا رزم حسینی، در ادامه برنامه های متراکم سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی، وارد شهرستان بردسکن شد و از مجتمع صنعتی معدنی شرکت کومه معدن پارس این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید با تاکید بر لزوم اتخاذ وحدت و همدلی به عنوان رکن اساسی پیشرفت هر منطقه، گفت: در فرهنگ دینی و ملی ما تکریم کارآفرینان و تولیدکنندگان به شدت توصیه شده و می بایست این فرهنگ را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و مجاهدان اقتصادی کشور را همواره مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در دنیا معادن و صنایع پیشرفته موجب رونق و توسعه محیط پیرامونی خود شده اند و در کشور هم می بایست مسیری را که در احیای مسئولیت اجتماعی معادن و صنایع برتر کشور آغاز کرده ایم با قوت و قدرت ادامه دهیم.

رزم حسینی امکان ثروت آفرینی واقعی معادن را از طریق تکمیل زنجیره تولید دانست و تصریح کرد: خام فروشی را در صنعت فولاد متوقف کرده ایم و طبق برنامه در باقی صنایع نیز متوقف خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه ضمن قدردانی از حضور وزیر صمت و هیات همراه در برنامه های فشرده بهره برداری و بازدید نخستین روز سفر به خراسان رضوی، گفت: وزیر صمت در جهت رشد و پیشرفت نقاط مختلف حوزه انتخابیه و رفع و حل موانع و مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت، دستورات و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند که قدردان زحمات ایشان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نیک بین با تکریم سرمایه گذاران، کارآرفرینان و تولیدکنندگان استان و حوزه انتخابیه، افزود: امروز سربازان واقعی میهن عزیزمان در جبهه جنگ اقتصادی و خط مقدم تولید و اشتغال زایی فعالیت دارند.

براساس این گزارش شرکت کومه معدن پارس در طول سالها فعالیت با در اختیار داشتن بیش از 900 نفر نیرو انسانی به طور مستقیم و 5000 نفر نیروی انسانی به صورت غیر مستقیم بارها به عنوان کار آفرین، معدن کار، مکتشف و واحد تولیدی نمونه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است.

جمعی از معاونین و مدیران وزارت صمت، نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی، وزیر صمت را در این برنامه بازدید همراهی نمودند.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از چندین واحد صنعتی و معدنی و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی، کارآفرینان، صنعتگران و معدن کاران شهرستانهای نیشابور، بردسکن، تربت حیدریه، کاشمر و سبزوار به استان خراسان رضوی سفر کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied