شمانیوز
شما نیوز

چهارمین جشنواره کشوری داستان کوتاه آهن آغاز به کار کرد؛

گل‌گهر میزبان مهم‌ترین رویدادِ داستان معدن ایران

جشنواره سراسری داستان کوتاه آهن که فعالیت خود را با حمایت شرکت گل گهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه داستان سیرجان آغاز کرده بود، به ایستگاه چهارم رسید.

 گل‌گهر میزبان مهم‌ترین رویدادِ داستان معدن ایران

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر؛ نویسندگان در این دوره از جشنواره در سه بخش ویژه‌ی معدن سنگ آهن؛ بخش نگاهی به زندگی کارگران و بخش آزاد با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره سراسری داستان آهن، داستان‌هایی را مورد بررسی قرار می‌دهد که با محوریت معدن نوشته شده باشد. علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره بایستی آن دسته از داستان‌های خود را که در هیچ جشنواره ای تاکنون حضور نداشته و یا در هیچ مجموعه ای به چاپ نرسیده اند؛ برای هر بخش از جشنواره ارسال نمایند. (در مجموع سه اثر) این آثار بایستی در فایلی جداگانه و بدون مشخصات نویسنده، در قالب word و با فونت B nazanin با اندازه قلم ۱۴ در صفحه A4 و در محدوده ۲ هزار تا ۵ هزار کلمه به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

علاوه بر آثار ارسالی؛ اسکن کارت ملی صاحب اثر به همراه تنها یک فایل جداگانه برای مشخصات اثر و نویسنده نیز بایستی به دبیرخانه ارسال شود. این فایل باید شامل عنوان داستان؛ بخش؛ نام و نام خانوادگی؛ شهر محل سکونت؛ کد ملی؛ شماره تماس؛ آدرس کامل همراه با کدپستی؛ آی.دی اینستاگرام و پست الکترونیکی صاحب اثر باشد.

داستان های رسیده به چهارمین جشنواره داستان کوتاه آهن با داوری رضا زنگی‌آبادی، حسن محمودی و صدرا پاریزی بررسی و آثار برگزیده انتخاب خواهند شد.

علاوه بر تجلیل از آثار برگزیده در هر یک از بخش های سه گانه، به پنج اثر برتر از دید هیئت داوران نیز لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۴شهریورماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره به آدرس ahanfestival@gmail.com یا در واتساپ به شماره ۰۹۱۳۵۰۶۲۰۳۷ ارسال نمایند. نتایج نیمه نهایی جشنواره ۲۰ آبانماه و نتایج نهایی ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ اعلام و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه که نیمه دوم دی ماه در سیرجان برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

متقاضیان حضور در این دوره جشنواره داستان آهن جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزهای کاری هفته از ساعت ۱۷ الی ۱۸ از طریق راه های ارتباطی زیر با دبیرخانه جشنواره ارتباط برقرار کنند:

ایمیل جشنواره:

ahanfestival@gmail.com

شماره تماس واتساپ:

 ۰۹۱۳۵۰۶۲۰۳۷

صفحه اینستاگرام جشنواره:

ahan.festival

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied