شمانیوز
شما نیوز

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی:

اقدامات زیست‌محیطی مجتمع مس سرچشمه، قابل توجه است

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات زیست‌محیطی مجتمع مس سرچشمه، خوب و قابل توجه است و البته با توجه به میزان تولید و حجم برداشت از منابع، حتماً جا برای کار بیشتر هم دارد.

اقدامات زیست‌محیطی مجتمع مس سرچشمه، قابل توجه است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دکتر سمیه رفیعی در حاشیه بازدید از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: توقع ما این است که توجه HSE خصوصاً در بخش محیط زیست و سلامت پرسنل، بیشتر شود؛ البته عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و به‌ویژه در بحث خاک‌های آلوده خیلی خوب کار شده و درخور تحسین هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس، داشتن استاندارد ایزو در مجتمع مس سرچشمه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در همین راستا، برای ارتقای صنعت در زمینه محیط زیست قطعا باید همچنان تلاش شود و این تلاش بازخورد اقتصادی خوبی هم خواهد داشت و در دایره گردش مالی صنعت مس تاثیر دارد و از نظر آورده‌های بهداشتی و سلامتی نیز، موثر خواهد بود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به راه‌اندازی کارخانه اسیدسولفوریک در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، خاطرنشان کرد: احداث این کارخانه و تولید اسید کار درست و سیاست درستی بوده که صورت گرفته است و درست است که این اقدام در ابتدا با سرمایه‌گذاری زیادی انجام گرفته، منتها قطعاً در درازمدت سود مالی نیز خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied