شمانیوز
شما نیوز

تفاهم‌نامه آموزشی امور آموزش مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اداره آموزش و پرورش شهرستان بردسیر

مدیر امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: امور آموزش مجتمع مس سرچشمه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای ارتقای دانش گروه‌های هدف، با اداره آموزش و پرورش شهرستان بردسیر تفاهم‌نامه آموزشی امضا کرد.

تفاهم‌نامه آموزشی امور آموزش مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اداره آموزش و پرورش شهرستان بردسیر

به گزارش شمانیوز: مهندس وحید امیری در این رابطه اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن زمینه استقرار رشته معدن در هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید اصغر سعید شهر گلزار شهرستان بردسیر و همچنین با توجه به ظرفیت‌های قابل استفاده در معدن مس درآلو، تفاهم‌نامه همکاری بین امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی و اداره آموزش و پرورش شهرستان بردسیر منعقد شد.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، استفاده بهینه از توان آموزشی برای نیل به اهداف مشترک درخصوص ارتقای فرهنگ و دانش صنعتی معدنی، آموزش تخصصی سرپرستان و مربیان هنرجویان هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید اصغر سعید شهر گلزار و توانمندسازی هنرجویان در زمینه آموزش‌های مهارتی و کارگاهی در دستور کار قرار می‌گیرد.

امیری مهیا شدن زمینه لازم برای بازدید و حضور هنرجویان در معدن مس درآلو را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه ذکر کرد و ادامه داد: تهیه برنامه‌های رسانه‌ای مشترک به‌منظور فرهنگ‌سازی و معرفی مشاغل صنعتی معدنی، فراهم کردن زمینه انجام دوره کار آموزی هنرجویان رشته معدن با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و برگزاری همایش‌های تخصصی و حرفه‌ای، ارائه مشاوره‌های شغلی و... به هنرجویان نیز، از دیگر مفاد تفاهمنامه است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied