شمانیوز
شما نیوز

امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان:

فولاد سنگان، تامین کننده ی پایدارمواد اولیه فولاد در شرق کشور

فولاد سنگان به عنوان یکی از قطب ‌های تولید گندله در شرق کشور با هم افزایی، تدوین استراتژی‌ های مناسب، کاهش توقفات با وجود قطعی ‌های مکرر جریان برق و گاز، نقش به سزایی در تأمین گندله مورد نیاز فولاد مبارکه، داشته است.

فولاد سنگان، تامین کننده ی پایدارمواد اولیه فولاد در شرق کشور

به گزارش شمانیوز: مدیرعامل فولاد سنگان با توجه به چهارمین سالگرد افتتاح کارخانه گندله سازی در سال 1396 خاطرنشان کرد: فولاد سنگان از ابتدای تاسیس تاکنون با تولید نزدیک به 11 میلیون تن گندله، تاثیر بسزایی در رفع چالش تامین مواد اولیه فولاد مبارکه اصفهان داشته است. همانطور که در سال گذشته این شرکت به منظور مطابقت با سیاست‌‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اهداف تولیدی و همچنین همسویی با شعار سال و فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه جهش تولید، اهم فعالیت‌ ها و توجه خود را به بخش تولید معطوف کرد.

مدیرعامل فولاد سنگان گفت: برنامه ریزی منسجم در شرکت فولاد سنگان باعث دستیابی سریع تر به اهداف تولیدی شرکت شد. رویکرد فولاد سنگان در سال ‌گذشته استفاده از تمامی ظرفیت ‌های تولیدی مبتنی بر بومی ‌سازی، ارتقای سیستم ‌های نگهداری، کاهش توقف و مدیریت هزینه‌ ها باوجود کمبود مواد اولیه بود، که توانستیم اهداف فراتر از برنامه پیش ‌بینی شده را محقق سازیم. هرچند در سالهای اخیر کمبود کنسانتره یکی از معضلات جدی تولیدکنندگان گندله به شمار می رود، اما شرکت فولاد سنگان توانست با استفاده بهینه از ظرفیت ها، این نقیصه را کم اثر نماید.

 شرکت فولاد سنگان با هدف گذاری مناسب موفق به ثبت رکوردهای تولید روزانه و ماهیانه گردید و توانست افزایش تولید 34 درصدی در سال 99 را نسبت به سال 98 ثبت نماید که نشان از هدف گذاری دقیق و منطقی شرکت دارد. تولید تجمعی گندله فولاد سنگان در سال 99 به میزان 3 میلیون و 304 هزار تن بود. فولاد سنگان در سه ماه اول سال جاری تولید تجمعی  گندله به میزان بیش از 1 میلیون و 245 هزار تن را محقق ساخته است.

همچنین فولاد سنـگان در راستای جلوگیری از خام ‌فروشی، تحقق شعار جایگزینی معدن به جای نفت، در راستای همراهی با گام دوم انقلاب و با هدف تکمیل زنجیره ارزش در تولید فولاد اقدام نمود، امسال نیز با تاکید بر شعار «تولید، پشتیبانی‌ ها و مانع زدایی‌ ها» قدمهای خود را مصمم تر برخواهد داشت.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به عنوان زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه موفق شد بعد از رکورد های پی در پی در سال گذشته، امسال نیز علی‌ رغم تعطیلات، به علت بیماری کووید19 (کرونا ویروس) و قطعی برق، به رشد قابل توجهی در تولید گندله دست یابد.

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در این خصوص اظهار داشت: تلاشگران فولاد سنگان در سه ماهه ابتدایی سال 1400 با تولید حدود  1 میلیون و 111 هزار تن گندله ، با رشد 65 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، موفق به تامین بخش قابل ملاحظه ای از مواد اولیه مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه شدند. تولید گندله شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در 3 ماهه اول سال 99 معادل 674 هزار تن بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied