شمانیوز
شما نیوز

مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مددرسانِ کودکان توانای بااستعدادِ بی‌بضاعت

مدیرعامل انجمن خیریه «مکتب» رفسنجان، اقدامات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را در راستای حمایت از کودکان بااستعداد نیازمند تشریح کرد.

مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مددرسانِ کودکان توانای بااستعدادِ بی‌بضاعت

به گزارش شمانیوز: محمود محمودی‌نیا گفت: یکی از نخستین اقدامات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اجرای طرح تقویت عدالت آموزشی توسط انجمن خیریه مکتب، با حمایت مالی و معنوی این مجتمع و امور آموزش آن بود.

وی با اشاره به غربالگری 500 دانش‌آموز محروم و بی‌بضاعت از سازمان‌های بهزیستی رفسنجان و انار، کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان و انار و آموزش و پرورش رفسنجان و انار، خاطرنشان کرد: در این راستا200 دانش‌آموز بی‌بضاعت معدل‌بالا و دارای هوش تحصیلی، جهت قرار گرفتن در طرح از شهرستان‌های رفسنجان و انار انتخاب شدند.

مدیرعامل انجمن خیریه مکتب رفسنجان یادآور شد: توزیع 26 دستگاه تلفن همراه بین دانش‌آموزان طرح تقویت عدالت آموزشی، یکی دیگر از اقداماتی بوده که با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان صورت گرفته است.

محمودی‌نیا ادامه داد: برگزاری 200 کارگاه درسی و غیردرسی در قالب 12هزار نفر ساعت به‌صورت مجازی و حضوری از آبان 1399 تا اردیبهشت امسال، از دیگر اقدامات انجام‌شده با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بوده است.

وی بیان کرد: آزمون بورسیه مکتب برای انتخاب دانش‌آموزان نخبه پایه هشتم و نهم که در طرح تقویت عدالت آموزشی شرکت داشتند برگزار شد و 12 دانش‌آموز نخبه پایه هشتم و 8 دانش‌آموز پایه نهم بعد از آزمون بورسیه و انجام مصاحبه حضوری، انتخاب شدند.

مدیرعامل انجمن خیریه مکتب رفسنجان با اشاره به حضور هیئت‌مدیره انجمن مکتب در امور آموزش مجتمع مس سرچشمه و بازدید مجازی از کارخانه مس سرچشمه، عنوان کرد: کارشناسان امور آموزش مجتمع مس سرچشمه نیز در انجمن خیریه مکتب حضور پیدا کرده و روند بازدید مجازی از مجتمع مس سرچشمه توسط دانش‌آموزان انجمن مکتب اجرا شد.

محمودی‌نیا ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت‌گرفته، حضور دانش‌آموزان منتخب (بورسیه) انجمن مکتب در مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری تحت نظر مجتمع مس سرچشمه و شرکت در سمینار آموزشی با حضور پرفسور محمدی خنامانی و همکاران مرکز نوآوری بوده است.

مدیرعامل انجمن خیریه مکتب رفسنجان همچنین گفت: مهندس احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع، دکتر جندقی مدیر مرکز نوآوری شهید ستاری و مهندس ابراهیم‌نژاد رئیس امور آموزش و همچنین همکاران این امور در جلسات متعدد انجمن مکتب حضور پیدا کرده و فعالیت‌های انجمن مکتب به این عزیزان ارائه شده، ضمن آن‌که بازدیدهایی نیز در رابطه با طرح تقویت عدالت آموزشی انجام شده است.

 

 

منبع: روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام ثبت نام ازمون چگونه است

تبلیغات متنی