شمانیوز
شما نیوز

تقدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از رتبه دوم حفظ قرآن کشور

از خانم فاطمه شریفی، دانش‌آموز دبیرستان علوم و معارف هدی رفسنجان که موفق به کسب رتبه دوم حفظ قرآن کشور شده است توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تقدیر شد.

تقدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از رتبه دوم حفظ قرآن کشور

به گزارش شمانیوز: در این برنامه، حجت‌الاسلام عسکری امام‌جمعه رفسنجان، تقوی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان، ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان حضور داشتند.

امام جمعه رفسنجان در حاشیه این مراسم گفت: خداوند قرآن را کتاب هدایت می‌داند و از آن به‌عنوان استوارترین قانون یاد می‌کند و کسی که دارایی‌اش قرآن است و در راه قرآن گام نهاده، کم و کاستی ندارد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان نیز گفت: تربیت اساس کار است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم تاکید بر این است که همه آموزش‌ها باید منجر به تربیت شود که اگر این‌گونه نشود آموزش ما نقص دارد‌.

حسین تقوی ادامه داد: متاسفانه هنوز اولین دغدغه کشور ما آموزش و پرورش نیست؛ شاید مسائل اقتصادی و معیشتی موجب شده توجهات به آن سمت‌وسو برود، که امیدوارم به مرحله‌ای برسیم که اولویت نخست، آموزش و پرورش باشد که زیربناست و هرچه در آموزش پرورش هزینه شود خیلی از هزینه‌های بعدی را برای آسیب‌‌ها نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: خوش‌بختانه آموزش و پرورش رفسنجان در استان حرف برای گفتن دارد که رتبه خانم شریفی و رتبه آقای شعبانی در کنکور و رتبه‌های متعدد در زمینه‌های مختلف، نماد این موفقیت‌هاست.

معاون پرورشی آموزش و پرورش رفسنجان نیز در حاشیه برنامه تقدیر از فاطمه شریفی، رتبه دوم مسابقات حفظ عمومی قرآن در کشور گفت: مسابقات قرآن و معارف اسلامی در ۱۱ رشته برگزار شد و بیش از ۲۰هزار دانش‌آموز در مرحله شهرستان شرکت کردند و ۵هزار نفر به مرحله دوم راه یافتند.

محمد شیخ‌زاده ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، از طریق ارسال فیلم کارهای دانش‌آموزان به استان و مرحله استانی ارسال شد و درنهایت دانش‌آموزان وارد مرحله کشوری شدند که فاطمه شریفی رتبه دوم در حفظ عمومی قرآن را در کشور کسب کرد.

وی با اشاره به هزینه‌های برگزاری این مسابقات افزود: از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که دغدغه مسائل فرهنگی را دارند و از این برنامه‌ها پشتیبانی می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

 

منبع:روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی