شمانیوز
شما نیوز

ال جی/

ساخت جامعه‌ای فراگیر ازطریق فناوری اطلاعات

به‌عنوان سازمانی که همیشه دغدغه‌ی اثرگذاری مثبت در جامعه را دارد، ال‌جی به‌خوبی با مسئولیت‌های اجتماعی خود آشناست و برای تحقق‌ آن‌ها تلاش می‌کند. یکی از جدیدترین اقدامات این شرکت کره‌ای نیز ایجاد بستری مناسب برای دسترسی تمام افراد جامعه به محصولات و خدمات ال‌جی است. برای این منظور نیز گروهی برای مشاوره با حضور کارشناسان و افراد توان یاب، تشکیل داده تا با همفکری هم راه‌های دسترسی به لوازم‌خانگی ال‌جی را برای طیف گسترده‌ای از افراد جامعه هموار سازند.

ساخت جامعه‌ای فراگیر ازطریق فناوری اطلاعات

به گزارش شمانیوز: به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی مشارکت اجتماعی، ال‌جی سرمایه‌گذاری کلانی روی نسل‌های آینده، با طراحی برنامه‌های اختصاصی برای کمک و پشتیبانی رهبران آینده انجام داده تا نقاط قوت، توانائی‌ها و مهارت‌هایشان را در دنیای واقعی تقویت کند.


GITC_5

  • از سال 2011 میلادی ال‌جی میزبان برنامه «چالش اطلاعات فناوری بین‌المللی برای جوانان دارای معلولیت» (GITC) بوده است. این برنامه درواقع محفلی برای جوانان توان یاب است تا بتوانند از مهارت‌های IT خود در محیط کار واقعی استفاده کنند.

    اولین جلسه از این برنامه به‌طور کامل به‌صورت آنلاین برگزار شد. هدف از این کار نیز این بود تا جوانان بیشتری از سراسر جهان امکان حضور در این برنامه‌ی چالشی را داشته باشند. شرکت کنندگان می توانستند با هر نوع وسیله‌ی ارتباطی اعم از لپ‌تاپ و کامپیوتر گرفته تا موبایل و تبلت در این برنامه‌ی آنلاین حضور داشته باشند.در ماه ژوئن (تیره ماه) نزدیک به 500 نفر از 14 کشور جهان به‌صورت آنلاین گرد هم جمع شدند تا در مرحله‌ی مقدماتی به رقابت با یکدیگر بپردازند. از این تعداد حدود 80 نفر موفق شدند به مرحله‌ی پایانی در ماه اکتبر (مهر) برسند.داوطلبین در یک چالش چهار مرحله‌ای برای نمایش برتری مهارت‌های کامپیوتری خود باهم رقابت می‌کردند. این چهار مرحله شامل جست‌وجوی عکس و متن پیشرفته (eLifeMap)، پاور پوینت و اکسل مایکروسافت (eTool)، تولید و ویرایش محتوای ویدئویی (eContent) و کدنویسی و برنامه‌نویسی (eCreative) بود.

    GITC_3

    همچنین به‌منظور برطرف کردن شکاف اطلاعات دیجیتالی در چهارمین انقلاب صنعتی، ال‌جی قرار است در ماه نوامبر (آبان) میزبان انجمن مجازی نوآوری و فراگیری نیز باشد. شرکت‌ کنندگان شامل نمایندگانی از وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی و سازمان غیردولتی بین‌المللی Save the   Children  هستند. این افراد برای همفکری و بررسی مسائل و چالش‌های پیش‌روی افراد توان یاب در کشورهای با درآمد کم و متوسط گرد هم می‌آیند تا راه‌های دسترسی به فرصت‌های اقتصادی این افراد را موردبررسی قرار دهند.

    GITC_7

    ال‌جی امیدوار است با کمک به جوانان توان یاب و کشف و شکوفایی استعدادهای بالقوه‌ی آن‌ها و همچنین با کمک به کسب مهارت‌های تخصصی جدید، داوطلبین چالش GITC احساس کنند که یک‌قدم به زندگی رؤیایی خود نزدیک‌تر شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied