شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تعمیر تخصصی لوازم خانه شما با رسا سرویس

این روزها همه ما در خانه از لوازم برقی و الکترونیکی استفاده می کنیم. گذشت زمان، استفاده نادرست از لوازم و همچنین نوسانات برقی موجب می شوند تا لوازم خانگی بعد از مدتی آسیب ببینند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. شاید تا چند سال گذشته تعمیر لوازم خانگی تنها به وسیله تعمیرکارهای محلی انجام می‌ شد اما امروزه شرکت ها و نمایندگی های معتبری برای تعمیر برندهای مختلف آموزش دیده اند و از همین رو این کار تنها به دست متخصصانی که آگاهی و تجربه کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی و الکترونیکی دارند انجام می شود.

تعمیر تخصصی لوازم خانه شما با رسا سرویس

یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر و تأمین قطعات لوازم خانگی شرکت رسا سرویس می باشد. این شرکت با کمک گرفتن از افراد متخصص و ماهر کلیه لوازم خانگی و برقی را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت تعمیر می کند در این مقاله قصد داریم شما را با رسا سرویس و خدمات تخصصی این شرکت بیشتر آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

با شرکت رسا سرویس بیشتر آشنا شوید

رسا سرویس نام شرکتی است که در زمینه نصب تعمیر و تأمین قطعات لوازم خانگی مثل لباسشویی ظرفشویی ساید بای ساید یخچال و فریزر ماکروویو بر گاز قهوه ساز و انواع جاروبرقی فعالیت می کند. این شرکت فعالیت عمده خود را از سال ۱۳۷۲ در ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی آغاز نمود. سپس کار خود را از سال 1389 با واردات قطعات لباسشویی و ظرفشویی آاگ ادامه داد. پس از آن این شرکت شروع به واردات تمامی محصولات تحت گارانتی و خدمات دهی خود نمود. امروزه این شرکت در دسته معتبرترین شرکت های وارد کننده انواع محصولات و قطعات آاگ، بوش و آریستون محسوب می شود.

چرا باید برای دریافت تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی از رسا سرویس کمک بگیرید؟

در این بخش می توانید با ویژگی های منحصر به فرد شرکت رسا سرویس ارائه خدمات به مشتریان بیشتر آشنا شوید.

رسا سرویس یک شرکت معتبر است

شرکت رسا سرویس فعالیت خود را زیر نظر اتحادیه و به صورت کاملاً ثبت شده و قانونی انجام می دهد. این شرکت با کمک گرفتن از افراد متخصص و تکنسین های با تجربه و تحصیل کرده خدمات با کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت رسا سرویس برای ارائه خدمات از متخصصین با تجربه کمک می‌گیرد

شرکت معتبر رسا سرویس بیشتر از ۲۰ سال است که در زمینه تعمیر نصب و واردات قطعات لوازم برقی و خانگی فعالیت می کند. این شرکت برای ارائه خدمات نصب و تعمیر خود از متخصصین حرفه ای تحصیل کرده و آموزش دیده کمک می گیرد. این موضوع موجب می‌شود تا خدمات با کیفیتی به مشتریان ارائه شود.

تعمیر-و-تعویض-قطعات-لوازم-خانگی

رسا سرویس خدمات خود را گارانتی می کند

رضایت مشتریان برای شرکت رسا سرویس اهمیت زیادی دارد. این موضوع موجب شده تا این شرکت کلیه خدمات خود را گارانتی کند. رسا سرویس معتقد است که حال خوب و رونق کسب و کار تنها با رضایت مشتریان حاصل می شود. از همین رو شما می توانید گارانتی واقعی را با این شرکت تجربه نمایید.

رسا سرویس سرعت بالایی در ارائه خدمات دارد

تعهد برای رسا سرویس اهمیت زیادی دارد؛ از همین رو کلیه فعالیت های این شرکت با سرعت زیاد به صورت منظم انجام می شود. به منظور جلب رضایت مشتریان را سرویس تلاش می‌کند تا خدمات تعمیر و نصب لوازم برقی و خانگی را با حداکثر سرعت انجام دهد. شما می توانید برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ و برندهای مختلف دیگر در کمترین زمان ممکن از رساسرویس کمک بگیرید.

رسا سرویس هزینه مناسبی از مشتریان دریافت می کند

رسا سرویس یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب و تعمیر لوازم برقی و خانگی است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین هزینه به مشتریان ارائه می دهند. این شرکت تلاش می ‌کند تا با در نظر گرفتن قیمت های منصفانه رضایت مشتریان را جلب کند و تجربه ای به یاد ماندنی برای آن ها رقم بزند. شما می توانید برای تعمیر ماکروویو آریستون و یا نصب ظرفشویی بوش از کارشناسان باتجربه رسا سرویس کمک بگیرید.

رسا سرویس نمایندگان معتبری در سراسر کشور دارد

یکی دیگر از ویژگی های متمایز و برتر شرکت رسا سرویس نسبت به سایر شرکت ها این است که در سراسر کشور نمایندگان مجربی را دارد که همگی آموزش‌دیده و ماهر و آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند. از همین رو هر فرد در هر شهری از ایران می تواند به راحتی از خدمات رسانی سرویس استفاده کند.

خدمات-شرکت-رسا-سرویس

شرکت رسا سرویس خدمات مشتریان ارائه می دهد

تنوع خدمات رسا سرویس موجب شده تا شما بتوانید برای رفع مشکل کلیه لوازم خانگی و برقی خود از این شرکت معتبر کمک بگیرید. مشتریان می توانند تنها با یک تماس و یا ثبت درخواست از طریق وب سایت سفارش خود را ثبت کنند تا کارشناس به محل مورد نظر آن ها اعزام شود و نسبت به تعمیر لوازم خانگی شما اقدام نماید. برخی از خدمات رسا سرویس عبارت اند از:

  • تعمیر اجاق گاز 

  • تعمیر جاروبرقی 

  • تعمیر فر و مایکروفر 

  • تعمیر قهوه ساز 

  • تعمیر ماشین ظرفشویی 

  • تعمیر ماشین لباسشویی 

  • تعمیر هود آشپزخانه 

  • تعمیر یخچال ساید بای ساید

  • نصب کلیه لوازم برقی با برندهای مختلف

جمع بندی نهایی

امروزه لوازم خانگی با برند ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشند که تعمیر هریک از آن ها نیاز به دانش و تخصص ویژه‌ای دارند. شرکت رسا سرویس با کمک گرفتن از متخصصان آموزش دیده و ماهر تعمیر انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی مثل تعمیر ماشین لباسشویی آاگ یا آبمیوه گیری بوش یا هر برند دیگر را با کمک متخصصین این شرکت انجام دهید. این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا از سراسر ایران به راحتی تنها با یک تماس و یا درخواست اعزام کارشناس به صورت آنلاین کلیه لوازم برقی خود را تعمیر نمایند شما می توانید برای تعمیر و نصب انواع لوازم خانگی و برقی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه از شرکت رسا سرویس کمک بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied