شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید انواع لوله و اتصالات از بازرگانی سداب

شرکت بازرگانی سداب فعالیت خود را در زمینه‌ی اتصالات پلی اتیلن و لوله در سال 1392 آغاز کرده است. خرید انواع لوله و اتصالات از بازرگانی سداب با 8 سال سابقه‌ی درخشان در این زمینه، بهترین انتخاب برای شما مشتریان گرامی می‌باشد. در این مجموعه انواع مختلفی از شیرآلات چدنی، لوله زهکش، شیرآلات برنجی، شیرآلات یو پی وی سی، رینگ و فلنج کور پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن گازی و آبی، موفه و سوپاپ پلی اتیلن، انواع اتصالات پلی اتیلن، تامین و اجرای پروژه‌های آبرسانی تولید و اجرا می‌شود. اگر قصد خرید انواع لوله و اتصالات از بازرگانی سداب را دارید می توانید با شماره‌‌ی 02133901412 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند.

خرید انواع لوله و اتصالات از بازرگانی سداب

انواع لوله و اتصالات پلیمری

این روزها تمامی سازندگان و مهندسین در پروژه‌های کوچک و بزرگ خود از انواع لوله و اتصالات پلیمری به جای لوله های فلزی استفاده می‌کنند. از دلایل مهم جایگزین شدن لوله‌های پلیمری به جای فلزی این است که زنگ زدگی و خوردگی ندارند. همچنین با توجه به ساختار و متریال این نوع لوله و اتصالات، افت فشار کمتر، نارسانای الکتریسیته، انعطاف پذیری بیشتر، مقاوم در برابر فرسودگی و رسوب و موجب جلوگیری از نفوذ میکروب می‌شود. برای خرید لوله و اتصالات از بازرگانی سداب با بهترین قیمت‌های روز تنها کافیست به وب سایت رسمی این مجموعه رجوع کنید.

لوله پی وی سی

لوله های پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید یکی از پرمصرف ترین لوله های صنعت پتروشیمی است که در فرایند های ساختمان سازی و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و از آنجایی که قیمت مناسبی در برابر کاربردها و میزایای بسیارش دارد، به خوبی توانسته است جای خود را در صنایع مختلف بدست بیاورد، خرید مصالخ مختلف از جمله خرید لوله پی وی سی باید با توجه به بودجه و نیار پروژه انجام شود. برای دریافت مشاوره خرید محصولات میتوانید با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی سداب تماس بگیرید.

لوله کاروگیت

f20c686a-94e2-43e2-bacb-3e3426aca0e9

لوله کاروگیت در کارخانه‌های تولید لوله پلی اتیلن از سایز 110 میلی‌متر تا 3000 میلی‌متر ساخته می‌شود. این نوع، از انواع لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی به شمار می‌رود که ظاهر آن مارپیچ شکل بوده و دارای شیارهای بزرگ است. کاروگیت به علت، مقاومت در برابر رانش خاک، نصب آسان، عدم فاسد شدن، مقاوم در برابر فشار و استحکام، انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید لوله کاروگیت می‌توانید از کارخانه های تولید کننده کمک بگیرید و یا با متخصصین سداب در این خصوص مشورت فرمایید.

اتصالات یو پی وی سی

لوله و اتصالات یو پی وی سی که دارای جنس سخت تری به نسبت لوله‌های پی وی سی هستند از رایج ترین و کارآمد ترین صنایع استفاده شده در پروژه‌های کوچک و بزرگ هستند. کاربرد این قبیل اتصالات یو پی وی سی برای انتقال هر نوعی از سیال‌ها و خطوط حمل مایعات است. همان طور که گفته شد اتصالات و لوله‌های یو پی وی سی با توجه به ساختار سختی که دارند دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند. بهتر است بدانید وزن این اتصالات و لوله‌ها به نسبت کاربردشان بسیار سبک هستند.

لوله زهکشی

لوله‌های زهکشی دارای 2 کاربرد مشخص هستند. اولی برای پروژه‌های عمرانی راه و ساختمان و برای خارج کردن آب‌های اضافی از مسیر سازه‌ها استفاده می‌شود. دومی برای زمین‌های کشاورزی، کنترل کردن مواد معدنی و سطح میزان آب می‌باشد. به طور کلی لوله‌های زهکشی برای خارج کردن آب‌های اضافی انواع سطوح است که برای مهار کردن سفره‌های زیرزمینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوع لوله‌ها دارای سه مدل مشبک، نیمه مشبک و ساده هستند که هر کدام کاربرد ویژه خود را دارند.

لوله یو پی وی سی

27251a11-0031-4431-8df7-3f589fcd597a

لوله یو پی وی سی با اختلاف از بهترین جایگزین‌های لوله‌های فلزی به شمار می‌روند. با توجه به سختی و مقاومت بالای این نوع لوله ها در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم هستند. پیشنهاد ما به شما خرید انواع لوله و اتصالات از بازرگانی سداب با خیالی آسوده از جنس و کیفیت می‌باشد.

از کاربرد‌های لوله‌های یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تصفیه خانه آب و فاضلاب
  • لوله کشی استخرهای شنا و مجموعه‌های آبی
  • کارخانه جات مواد غذایی
  • تاسیسات زیر دریایی‌ها
  • کارخانه‌های شیمیایی
  • سیستم‌های آبیاری
  • صنایع پتروشیمی و نفت

ویژگی‌های لوله‌های پو پی وی سی: نصب آسان و سریع، کم هزینه بودن، آب بندی مطمئن لوله، مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی، مقاوم در برابر آتش و دوستدار محیط زیست.

اتصالات پلی اتیلن

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌های لوله پلی اتیلن در مقایسه با سایر لوله‌های صنعتی، قابلیت اتصال سریع واسان آن به شمار می‌رود. اتصالات پلی اتیلن در مواردی مانند: اتصال قطعات مختلف لوله، تغییر قطر آن و تغییر زاویه مسیر لوله کاربرد دارد.

از ویژگی‌های اتصالات پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاوم در برابر مواد شیمیایی، مقاوم در برابر پوسیدگی و ساییدگی، مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، مقاوم در برابر رانش و ارتعاشات زمین لرزه‌ای، مقاومت بالا در مقابله با زنگ زدگی، هزینه بسیار مناسب نسبت به کارایی، انعطاف پزیری بالا، هزینه پایین نصب و اجرای آن، سرعت بالای اجرا بدون نیاز به ماشن آلات سنگین، مقاومت بالا در برابر ترک خوردگی و شکستگی ناشی از فشارهای خارجی و ناگهانی تغییر دما، افت فشار بسیار پایین، عدم رسوب پذیری و صاف بودن جدتره‌های خارجی و داخلی.

لوله پلی اتیلن

یکی از بهترین و در عین حال پر کاربرد‌ترین لوله‌هایی که در صنعت های مختلف به کار می‌رود، لوله پلی اتیلن می‌باشد. وظیفه اصلی آن تفکیک سیستم آبرسانی و سیستم فاضلاب است. این روزها با توجه به ساختار فوق العاده و مزایای بیشمار لوله‌های پلی اتیلن به شدت مورد استقبال سازنده‌ها و کارخانه‌ها قرار گرفته است. بهتر است بدانید قیمت این لوله‌ها نسبت به وزن و سایز متغیر می‌باشد. با توجه به این که این روزها کاربرد لوله‌های پلی اتیلنی به شدت رو به رشد است، تولید و میزان عرضه آن به بازار نیز افزایش یافته است. لوله پلی اتیلن دارای دو نوع: تک جداره و دوجداره می‌باشد.

اتصالات پی وی سی

پی وی سی PVC که اختصار کلمه‌ پلی وینیل کلراید است، از بهترین و ارزان ترین اتصالات به شمار می‌رود که در برابر پوسیدگی و ترک خوردگی مقاومت بالایی دارد، به هیچ عنوان تحت تاثیر اسیدها قرار نمی‌گیرد و همچنین بسیار سخت و محکم است. البته با توجه به ویژگی‌هایی نظیر قدرت انعطاف پذیری بالای اتصالات پی وی سی، کاربردهای مختلفی دارد. قیمت لوله پی وی سی با توجه به کاربرد و میزان استفاده آن متغیر است که می‌توانید به راحتی از طریق شماره های روی سایت سداب با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید. در آخر بهتر است بدانید که از لوله‌ها و اتصالات پی وی سی برای انتقال گازها و مایع در دمای کم‌تر از 140 درجه استفاده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied