شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

قدمت سوله سازی در ایران چقدر است؟

سوله سازی یک حرفه و یک تخصص و یک صنعت پر کاربرد در دنیا است که قدمت طولانی دارد. این صنعت می تواند سرپناه مناسبی برای صنایع مختلف ایجاد کند.

قدمت سوله سازی در ایران چقدر است؟

اگر به صنعت سوله سازی علاقه مند هستید، چندین نکته وجود دارد که قبل از هر کاری باید آنها را در نظر بگیرید. فاکتورهای واضح شامل اندازه و هزینه و شاید رنگ یا سبک سوله ها است، صنعت سوله می تواند یک سرمایه گذاری بسیار بزرگ باشد و شما را برای سالهای طولانی درگیر خود کند.

اگر برای خرید سوله به دنبال شرکت سوله سازی معتبر و قابل اعتماد می گریدد، پیشنهاد می کنم به شرکت بانک سوله ایران مراجعه کنید.

شرکت بانک سوله ایران قدمت طولانی در این صنعت دارد و این ویژگی را دارد تا انواع مختلف سوله را طراحی و تولید کند.

شما می توانید سوله دامداری ، سوله سبک، سوله مدرن سوله طبقاتی، سوله صنایع غذایی و حتی سوله مدیریت بحران، سوله تیر ورقی، سوله کارگاهی ،  سوله دست دوم ، سوله گلخانه، سوله انبار کالا و سوله مرغداری را از شرکت بانک سوله ایران با تعرفه ارزان تهیه کنید.

fa2f6a3d-3162-4d2c-b726-d35364aa95e0

اما برای وارد شدن به صنعت ساخت سوله می بایست اطلاعات کاملی از آن در اختیار داشته باشید برای نمونه:

  • قیمت در مقابل کیفیت:

اجازه ندهید قیمت یک سوله جدید تنها عامل تعیین کننده شما باشد. برخی از خریداران، زمانی که با ارزان‌ترین قیمت مواجه می شوند، بلافاصله چشم‌پوشی می‌کنند و برخی ملاحظات مهم را نادیده می‌گیرند.

توجه داشته باشدی سوله های ذخیره سازی در فضای باز با مواد با کیفیت بالاتر و ساخت و ساز مستحکم دوام بیشتری دارند و نسبت به سوله های ارزان قیمت گزینه خوبی به نظر می رسند. پرداخت تنها چند درصد هزینه بیشتر برای یک خرید سوله معمولاً یک سرمایه گذاری هوشمندانه ای است. اگر بودجه توجه اولیه شما است، به جای توجه به جزئیات فانتزی یا مواد درجه یک، روی سوله های ساده و خوش ساخت با مواد اولیه خوب تمرکز کنید.

  • ملاحظات طراحی:

سوله ها صرفاً برای نگهداری اشیا نیستند. ظاهر سوله در فضای باز می تواند به اندازه مفید بودن آن مهم باشد و بر ظاهر کلی ملک شما تأثیر بگذارد. در حالت ایده آل، واحدی که انتخاب می کنید باید مکمل سبک خانه شما باشد. به عنوان مثال، اگر خانه ای به سبک روستایی دارید، سوله شما باید طرحی روستایی داشته باشد، شاید با سایدینگ تخته ای و چوبی. اگر سبک خانه شما رسمی تر است، یک انباری در فضای باز با ویژگی های رسمی برای مطابقت انتخاب کنید. برای طراحی بهتر است از متخصصان ساخت سوله شرکت بانک سوله ایران کمک بگیرید.

  • ترکیب در چشم انداز:

به این فکر کنید که چگونه می توانید سوله خود را با چشم انداز اطراف ادغام کنید. گیاهان می توانند با طراحی و کاشت مناسب سوله شما را با محیط اطراف ترکیب کنند. می توانید تخت های باغچه را در اطراف سوله ایجاد کنید و آنها را با گیاهان یکساله یا چند ساله بکارید. اگر سوله دارای روکش چوبی است، می توانید برای رشد گیاهان انگور، پرده هایی را در مقابل دیوارها نصب کنید. شما می توانید متناسب با نوع نمای سوله خود از مواد مختلف برای ترکیب و ادغام سوله با محیط اطراف استفاده کنید.

  • مصالح دیوار و سایدینگ:

سه گزینه اصلی مواد برای سوله های ذخیره سازی وجود دارد: چوب، فلز و پلاستیک. سوله های فلزی معمولاً دارای یک چارچوب فلزی ساده هستند که می توانند بارهای وارده را به زمین انتقال دهند.

سوله های پلاستیکی اغلب وینیل (پلی وینیل کلراید یا پی وی سی) یا نوع دیگری از پلاستیک هستند. رنگ آنها ذاتی است بنابراین هیچ رنگ یا پوششی برای آنها استفاده نمی شود. هم سوله های پلاستیکی و هم فلزی نوعی در کارخانه سوله سازی تولید می شوند که برای مونتاژ خودتان بتوانید اقدام کنید.

کیفیت سوله چوبی، فلزی و پلاستیکی به شرکت سوله سازی مربوط می شود، شما باید در انتخاب شرکت تولید کننده دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین سوله را برای نیاز خود تهیه کنید.

b57a4584-46ea-4054-8753-0bb7b6eef311

- قوانین منطقه ای، ملی و بین المللی:

قبل از خرید سوله یا حتی تعیین اندازه سوله، با مقامات شهر خود تماس بگیرید تا در مورد محدودیت های قانون منطقه بندی برای سوله ها مطلع شوید. در بسیاری از مناطق، برای ساخت و یا نصب سوله باید مجوز لازم را از نهاد مربوطه تهیه کنید. توجه داشته باشید که در کشور ما نیز محدودیت‌هایی در قرار دادن سوله رایج است.

جمع بندی؟

سوله سازی یک صنعت بسیار مهم در کشور است که بخش های مختلفی را در بر می گیرد، اگر به دنبال افتتاح یک سوله صنعتی با کیفیت و مقاوم هستید، پیشنهاد می کنم به شرکت بانک سوله ایران مراجعه کنید.

این شرکت جزو معتبرترین و ارزان ترین شرکت های سوله سازی در کشور است که خدمات فوق العاده خوبی به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied