شمانیوز
شما نیوز

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان:

ذوب آهن اصفهان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند

در راستای توسعه همکاری‌ها و تعاملات ذوب آهن اصفهان با منطقه، مهندس یزدی زاده مدیرعامل این شرکت پنج شنبه ۲۲ فروردین ماه با حضور در فرمانداری شهرستان لنجان با خدامراد صالحی سرپرست این فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

ذوب آهن اصفهان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: سرپرست فرمانداری لنجان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تعامل با ذوب آهن اصفهان را بسیار مهم و سازنده برای شهرستان دانست و گفت:: فارغ از جریانات سیاسی و تمنیات فردی باید با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و هم افزایی به نفع مردم کار کنیم که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری است. وی افزود: خط مشی من این است که بر اساس حسن روابط، احترام متقابل و در چارچوب مقررات، با همکاری بخش‌های مختلف شهرستان در جهت حل مشکلات گام برداریم.
ذوب آهن اصفهان به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند صالحی تصریح کرد: از زمان حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، شاهد همکاری بسیار خوب این مجتمع عظیم صنعتی با شهرستان هستیم و بسیار خوشحالم که در زمانی هدایت فرمانداری را به عهده دارم که چنین شخصی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان است. وی افزود: شاهد هستیم که این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی خود به خوبی عمل می‌کند و البته مردم مطالباتی نیز دارند که در این خصوص می‌توان با تعامل به نتایج خوبی رسید. مهندس یزدی زاده نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت:: ذوب آهن اصفهان همواره در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود و حتی در صورت نیاز فراتر از این مسئولیت‌ها، آمادگی دارد تا با همکاری با نهاد‌های مختلف ازجمله فرمانداری، در خدمت مردم شریف شهرستان لنجان باشد و تلاش نمودیم که این مهم را در عمل اثبات کنیم. وی افزود: منافع این مجتمع عظیم صنعتی، متوجه مردم است و لذا خدمت به این صنعت در واقع خدمت به مردم محسوب می‌شود چرا که ذوب آهن اصفهان از دیرباز خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانسته و به این مهم افتخار می‌کند. مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، تصریح کرد: اگر نیت و هدف ما خدمت به جامعه باشد، قطعاً می‌توانیم همکاری خوبی داشته باشیم و با همبستگی و اتحاد نتایج خوبی حاصل کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied