شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران خبر داد:

برنامه ریزی تولید ۵۰۰ هزار تن محصول در فولاد آلیاژی ایران در سال ۹۸

شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال گذشته از ۴۴۸ هزار تن محصول توانست ۴۰ هزارتن را به ارزش ۲۵ میلیون دلار به ۱۴ کشور جهان صادر کند.

برنامه ریزی تولید ۵۰۰ هزار تن محصول در فولاد آلیاژی ایران در سال ۹۸
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از چیلان: علیرضا چایچی، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: میزان تولیدات این شرکت در سال گذشته در مقایسه با سال ۹۶ افزون بر ۲۴ هزار تن افزایش داشته و به ۴۴۸ هزارتن محصول رسیده است. مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به صادرات انواع محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۹۷ گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال گذشته توانست ۴۰ هزارتن انواع محصولات خود را به ارزش ۲۵ میلیون دلار به ۱۴ کشور جهان از جمله کشور‌های صاحب نام در تولید فولاد نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و ترکیه صادر کند.
برنامه ریزی تولید ۵۰۰ هزار تن محصول در فولاد آلیاژی ایران در سال ۹۸ وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب به برنامه ریزی و تلاش این شرکت برای افزایش تولید محصولات به ۵۰۰ هزارتن و افزایش ۲۰ درصدی صادرات خبر داد و گفت: پیش بینی شده است امسال میزان صادرات به بیش از ۵۰ هزار تن افزایش یابد. چایچی همچنین به ثبت رکورد‌های مختلف این شرکت در زمینه تولید و فروش اشاره کرد و گفت: تولید بیش از ۴۶ هزارتن مذاب در ماه و ۵۱ ذوب در روز، فروش ۴۳ هزارتن محصول ماهانه و تولید ۲۳۰۰ تن محصول روزانه و فروش ۳۵۰۰ تن محصول روزانه از مهمترین رکورد‌های این شرکت در سال گذشته است. مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین به موفقیت کسب لوح تقدیر و تندیس صنعت سبز از سوی این شرکت به پاس فعالیت‌های این شرکت در زمینه حفظ محیط زیست پرداخت و گفت: به منظور ارتقا بهروری و صرفه جویی در مصرف انرژی این شرکت امسال طرح ارتقا فرهنگ بهروری انرژی را در بین شرکت‌های صنعتی آغاز کرده است. غدیری مدیر ارشد تولید شرکت فولاد آلیاژی نیز از تولید فولا‌های ضد زنگ کروم نیکل برای اولین بار به روش قراضه ضد زنگ خبر داد و گفت: همچنین تولید انواع تسمه‌ها و میلگرد‌ها در مقاطع مختلف با استاندار‌های مختلف دنیا مطابق به تقاضای مشتریان به منظور مقابله با تحریم‌ها را از جمله افتخارات این شرکت برشمرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied