شمانیوز
شما نیوز

از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله‌ای انجام می‌شود:

واگذاری «خدمات مشاوره راهبری»، «ایاب و ذهاب» و «احداث دیوار» فولاد میانه به پیمانکار

مجتمع فولاد میانه اجرای «خدمات مشاوره راهبری واحد احیا»، «خدمات ایاب و ذهاب» و «احداث دیوار ضلع شمالی محوطه شانتینگ یارد» این مجتمع را به طور جداگانه از طریق مناقصه یک مرحله‌ای به پیمانکار دارای شرایط واگذار می‌کند.

واگذاری «خدمات مشاوره راهبری»، «ایاب و ذهاب» و «احداث دیوار» فولاد میانه به پیمانکار
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): مجتمع فولاد میانه در نظر دارد به صورت جداگانه 2 مناقصه شامل«خدمات مشاوره و کارشناسی برای نظارت و راهبری واحد احیا»، «خدمات سرویس ایاب و ذهاب کارکنان» و نیز تجدید مناقصه «احداث دیوار ضلع شمالی محوطه شانتینگ یارد» را به صورت یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به پیمانکار واجد شرایط برگزار کند. از جمله شرایط متقاضیان، دارا بودن گواهینامه تأیید صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه یا سایر مراجع ذیصلاح و دارا بودن شخصیت حقوقی است. تاریخ تحویل اسناد تاریخ تحویل اسناد و مدارک پیشنهادی این مناقصه ها، حداکثر تا ساعت 16 مورخ 11 اردیبهشت 98 و تاریخ بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی (در صورت عدم تمدید) مورخ 14 اردیبهشت 98 است. متقاضیان برای دریافت اسناد مناقصه، از تاریخ نشر آگهی لغایت 2 اردیبهشت 98 از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر (به غیر از ایام تعطیل) با ارائه اصل فیش واریزی و معرفی نامه به آدرس شهرستان میانه، ایستگاه راه آهن، مجتمع فولاد میانه، روابط عمومی مجتمع یا شرکت ملی فولاد ایران (تهران- میدان ولیعصر - روبروی سینما استقلال- پلاک 1713) برج شمالی، طبقه 7، آقای یوسف‌زاده مراجعه کنند.
واگذاری «خدمات مشاوره راهبری»، «ایاب و ذهاب» و «احداث دیوار» فولاد میانه به پیمانکار همچنین، پیمانکاران برای تحویل پیشنهادات، به شرکت ملی فولاد (آقای یوسف‌زاده) مراجعه کرده و پس از تحویل پیشنهاد، رسید آن را دریافت کنند. متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.niscoir.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن های 84812486 021 - 52338009 041 تماس حاصل نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied