شمانیوز
شما نیوز

تشریح خدمت‌رسانی نفت به سیل‌زدگان خوزستان در ۵ حوزه اصلی

سرپرست معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران با قدردانی از فعالیت‌های شرکت‌های تابع این شرکت در مدیریت بحران سیل استان خوزستان در قالب پنج حوزه اصلی، بر استمرار این اقدام‌ها تاکید کرد.

تشریح خدمت‌رسانی نفت به سیل‌زدگان خوزستان در ۵ حوزه اصلی
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران: فرخ علیخانی در نشست مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز گفت: شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران به‌ویژه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همزمان با آغاز بحران سیل در خوزستان، با برنامه‌ریزی و مدیریت منسجم، ضمن انجام فعالیت‌های مرتبط با نگهداشت تولید، در پنج حوزه که در حین مقابله با بحران سیل اساسی و مهم هستند، خدمات ارزنده‌ای به مردم و مناطق سیل‌زده ارائه کردند. وی گفت: این پنج حوزه شامل پشتیبانی و ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات ترابری، تأمین امکانات اسکان اضطراری و موقت، ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی، تأمین مواد غذایی و مشارکت در بازگشایی راه‌های ارتباطی است.
تشریح خدمت‌رسانی نفت به سیل‌زدگان خوزستان در ۵ حوزه اصلی سرپرست معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت‌های نفتی در زمینه پشتیبانی و ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات ترابری، عملکرد بسیار مطلوبی داشتند و هر آنچه در توانشان بود با هماهنگی ستاد بحران استانداری خوزستان به میدان آوردند، ادامه داد: فعالیت‌های پشتیبانی و تامین تجهیزات و ماشین‌آلات امدادرسانی از جمله فعالیت‌های راهبردی مدیریت بحران به شمار می‌آید که در این باره اقدام‌های قابل‌توجهی انجام شده است. علیخانی عنوان کرد: در خصوص اسکان سیل‌زدگان نیز شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز، نسبت به اسکان اضطراری و موقت سیل‌زدگان اقدام کردند. خدمات پزشکی و بهداشتی نیز از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با استقرار اکیپ‌های مختلف ارائه شد که ضروری است این خدمات با استقرار کمپ‌های موقت و سیار استمرار یابد. وی به تأمین غذای مورد نیاز سیل‌زدگان از سوی مردم و دستگاه‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت، غذای بسیاری به مناطق سیل‌زده ارسال شده و لازم است در تأمین و توزیع، برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد. سرپرست معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر اساس تصمیم ستاد بحران استانداری خوزستان در بازگشایی راه‌های ارتباطی در شهرستان‌های شوش، شوشتر و کارون مشارکت فعال داشت و درکنار همکاران راه و شهرسازی و همیاری صمیمانه آن‌ها که در حقیقت دانش و تخصص اصلی این کار را به‌عهده داشتند، نسبت به در اختیار قرار دادن لوله‌های فلزی با قطر بالا در مناطق یادشده، درباره انتقال آب به دو سمت جاده نقش مهمی ایفا کرده است. علیخانی با اشاره به اینکه این شرکت در ۱۱ شهرستان خوزستان مشغول امدادرسانی است، تاکید کرد: درباره بازسازی پس از سیل نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته که به محض عادی شدن شرایط اقدام‌های لازم آغاز خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied